Aaaaaaah!

Sorry hoor ik moet het even kwijt. Ik weet pas twee dagen dat ik zwanger ben, en er gebeuren al rare dingen.
Moet je lezen:

Eerst zag ik vandaag een vrouw die ik weleens gedag zeg, die dacht dat ze me van de week zag, achter een kinderwagen :|

Toen kwam de buurvrouw van de moeder van m'n vriend (waar ik dus ook woon) en ze vertelde dat ze vanmorgen een vage vrouw aan de deur had die beweerde dat ze verloskundige was, en op kraamvisite kwam. Het was dus echt op haar adres. Toen de buurvrouw(in de vijftig :|) zei dat ze alleen een kat had en twee grote kinderen, vroeg de 'verloskundige' of het adres waar ze moest zijn dan misschien NAAST haar was :| nou VRAAG ik je!!

Vrienden van de moeder van mijn vriend waren vandaag op visite. Iemand zei tegen mij: 'Gefeliciteerd!' (Je begrijpt wel, mijn hart stokte in mijn keel!) ik vroeg voorzichtig: 'Ehm waarmee dan?' 'Dat je de leiding van de kreaclub van je schoonma over neemt!'

En dan had je nog gisteravond, de broer van mijn vriend had het over de baby van een vriend van hem, en toen begon hij ook nog over dat hij zijn eigen kids in het begin altijd liet slapen als ze wad groter werden en zo.

Niemand weet het nog! En ze vermoeden ook niets, dat is zeker. Gewoon toeval, of moest dit zo zijn of zo?
In het begin dat ik zwanger wilde worden was het ook al zo raar, toen begon de moeder van mijn vriend opeens over al haar bevallingen te praten. En heel uitgebreid en lang! Ik wist niet waarnaar ik moest kijken toen.

Is dit bizar!?!
 
Hoi Barbarella

Niet bizar, gewoon projectie! Wacht maar, het volgende wat je gebeurd is dat je écht op iedere straathoek zwangere vrouwen tegenkomt! Leuk toch?

Groetjes, Marjolijn
23+2
 
Opsodemieteren? Wat is dat nou weer voor reactie. Als je er niet tegen kunt dat sommige anoniemen zo reageren, schrijf dan niks! Ik moest er wel om lachen. Sorry hoor maar sommige flauwe reacties werken echt op m'n lachspieren! Beetje relativeren hoor en niet zo gespannen. Je weet pas net dat je zwanger bent en nu reageer je al zo opgefokt. Dat kan nog lachen worden de komende 9 maanden.
Sterkte,
Karin
 
klopt ik heb dat ook vaker niet aleen in t begin met mijn zwangerschap maar ook toen wij onze hond net hadden ik woonde al heel lang in dezelfde wijk maar had daar nog nooit een amerikaanse stafford gezien toen ging ik met hem buiten lopen en zag ik ALLEEEEEN maar staffords lopen
zelfde met mijn kinderwagen ik heb n maxi citi in fel groen ik wist dat die niet meer leverbaar was maar met veel geluk heb ik m toch kunnen vinden ik heb al 10 verschillende mensen met de zelfde wagen gezien hihi
ineens ben je ergens mee bezig en kom je het overal tegen is heel raar maar echt waar hihihi
 
hoi hoi,
Nu je zwanger bent lijkt het misschien ook wel dat iedereen het over zwanger zijn heeft.Nu ben je er meer mee bezig en gaan je die dingen op vallen.Meer misschien dan toen je nog niet zwanger was.Dat verhaal met die vrouw die bij je buurvrouw aanbelde dat is wel een vreemd verhaal.Ik ben benieuwd wat je nog meer mee gaat maken. Hou me op de hoogte.

Groetjes Marieke
 
hoi barbarella

het zal wel dat je er nu veel mee bezig bent.
gewoon toeval hoor.
maar voortaan niet zo reageren. ik vond dat wel grappig van dat snuiven...maar jah waarschijnlijk een andere humor.

geniet v je zw.schap. groetjes v sandy
 
Terug
Bovenaan