aaaaaaHH

Hallooo!
Hier ben ik laat op de avond........ Maar niet voor niks! Heb vanavond DA eigen merk test gedaan (rond 22:10)en ik verwachte niks, dus na ongeveer 4 minuten o ja test! Hartstikke positief. Maar ja, er staat binnen 3 minuten kijken, dus dat moet dan ook. Gelukkig had ik er nog een en snel een glas water gedronken om weer te moeten plassen. Nou heb ik er daarnet weer een gedaan en.... binnen 3 minuten een lichte positieve streep. Wel lichter dan de vorige, maar mijn urine was natuurlijk een stuk minder geconcentreerd................Ik heb afgelopen dagen heeeeeeel licht bloedverlies en het ruikt vreemd, sterk en beetje viezig????? Kan dat als je zwanger bent?????Ojeeeeeee! Groetjes van zenuwachtige mij

He,

Ik denk wel dat je zwanger bent. Ik rook namelijk ook dat mijn urine een andere geur hed toen ik zwanger was.

Heel veel geluk en enjoy it!!

Groetjes
Claudy

Hallo! Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga zo gewoon nog een test doen, dan van een ander merk, dan weet ik het zeker. Ik ga niet naar de huisarts, want daar ben ik al twee keer geweest voor een test en ik neem aan dat drie positieve testen wel betrouwbaar zullen zijn...
groetjes van nog zenuwachtigere mij

Je bent echt zwanger hoor! Streepje is streepje = HCG. Maar ik heb zelf ook 27 testen positieve testen gedaan hoor. Ik geloofde echt niet dat ik zwanger was. (zie mijn berichten van 26 april ofzo) Ik ben nu 5 weken zwanger en had ook 2x in 2 dagen heeeel lichtjes bloedverlies, ik balen omdat ik dacht dat m'n ongi weer ging komen, maar 't bleef bij dat lichtroze wc papiertje (heb er alleen niet aan geroken :)), zal wel een innestlinkje zijn geweest.
Onwijs gefeliciteerd en geniet ervan!

Gefeliciteerd meid, je bent echt zwanger hoor! Gebruik je geld maar voor iets leuks (een speentje met 'papa is the best' bijvoorbeeld, of een beker met 'voor de liefste papa') want nog een test is echt zonde van je geld!
Gniet ervan! Liefs, el.

Terug
Bovenaan