Aaaaaahhhh rot fase

Pff ben deze fase van ethan nu al zat

afgelopen dagen elke keer vallen omdat hij denkt dat hij wel even zelfstandig kan staan.. Pff ben blij als deze fase voorbij is en hij goed stevig op zijn benen staat en loopt niet leuk om me kleine mannetje elke keer te moet troosten

oh.... arm kereltje... ik weet er alles van, sinds jorn rondjes om de tafel kan lopen heeft ie al wat blauwe plekken en bulten opgelopen. zal blij zijn als hij straks echt goed kan lopen en dus minder zal vallen!

Zo zielig... maar goed ik besteed er niet veel aandacht aan... knuffel, kusje erop en dan afleiden met een speeltje... beetje harden haha

Ja meid dat valt soms tegen he, maar na deze fase komt weer een volgende, het hoort er toch een beetje bij!
Ik moet zeggen dat ik er nu beter tegen kan als met de 1e, maar een beetje harden vind ik ook niet verkeerd, dus daarom ga ik ook niet te snel troosten!

ja vervelend is dat hea!!
alicia stond vandaag ineens in de box en toen we niet reageerde omdat ze niet kon gaan zitten liet ze zich vallen met gevolg dat ze weer bult op de hoofd heeft.
en ook liep ze vandaag van bank naar tafel en liet toen los. dus nog een bult. aan allebij de kanten van haar hoofd 1

Ik ga ook niet altijd troosten. Ik roep vaak boem en dan begint ie te lachen, als hij zich echt pijn heeft gedaan, ga ik wel troosten uiteraard. Maar denk dat dat eens in de 2 dagen is.

Noh als hij op zijn hoofd valt en het uitscheeuwt troost ik echt wel en aangezien dat 9 van de 10keer is.. Op de billen ofzo vallen is bij mij ook niet troosten maar meer een reactie van "ah boem is niet erg" en gaat dan ook gewoon verder met zijn ding

Terug
Bovenaan