aaaahhh mijn kereltje

A

Anoniem

Guest
Nick begon tegen een uur of 5 al aan zijn oor te trekken en gaf aan dat hij een zeer oor had. Nou en wat voor oorpijn, hij schreeuwt het inmiddels uit van de pijn (en nick is absoluut geen pieperd)

Ik heb hem nu eindelijk in slaap, en nu maar afwachten hoe lang dat duurt.
Liefs sandra

Jeetje,wat kan dat snel gaan.Arm kereltje,hopen dat het morgen beter  is.Ook voor Nick veel beterschap.

Liefs en een dikke knuf Kitty en Tess

Ik heb zelf vroeger, zelfs nu nog, veel last van mijn oren. Oorpijn is écht geen lolletje!!

Wat ik zelf altijd erg prettig vond als kind was een boterhammenzakje met warm water in een washandje en dat er tegenaan houden, de warmte verzachte vaak enorm de pijn.

Je kunt bij de apotheek ook druppeltjes halen en zodra hij veel aan zijn oren zit of klaag gelijk wat in zijn oortje doen. Je kunt er niet snel genoeg bij zijn!!!

Beterschap!!

Esmé mv Kay

Bedankt voor de tip, als hij wakker word zal ik het zeker proberen. Ook ga ik morgen even naar de apotheek voor die druppeltjes.

Ik heb hem nu een paracetamol gegeven (hij wou hem innemen en dat wil hij normaal niet, kun je ziendat hij echt pijn heeft), neusspray gebruikt en een watje met olie in zijn oor (ik heb ooit eens gehoord dat dat moet helpen)
Ik hoop dat hij lekker doorslaapt.

Ik moest vanavond ook nog wel even om hem lachen, de oorpijn komt met steken en toen hij weer een pijnscheut had zei hij huilend "mama er zit een bij in mijn oor en die doet prikken, jij moet hem eruit halen"

Liefs sandra

och arm mannetje... hopen dat het slapen hem van de meeste pijn afhelpt!! ik kan me ook een keer herinneren dat ik als kind enorme oorpijn had en dat ik na een goed paar uur slapen wakker werd en de pijn was weg, wat was ik verrast en vooral blij! hopen dat het voor jouw mannetje net zo gaat!

liefs Jenneke

Ach arme Nick.

Heel veel beterschap, hopelijk is het snel minder pijnlijk.

Dikke kus en heel veel liefs Nanda en Tess

Terug
Bovenaan