Aaaahhhhh.....gggggrrrrrrrrr........

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Moet even mijn frustratie kwijt!!!
Zaterdag voor de eerste echo voor iui 3 geweest en moest weer fostimon spuiten. Ik had er nog 3, dus tm maandag. Geen probleem, wij naar de weekendapotheek en daar de bestelling gedaan. Die zou pas maandag gedaan kunnen worden. Ook nog geen probleem als ik 's avonds spuit deze ronde. De hormonen zouden door de apotheek thuis worden gebracht, omdat mijn vriend en ik gisteren allebei ver van huis waren. D levering zou in de avond zijn, na zessen, dus dat kwam mooi uit.

Gisteravond om kwart voor 9 nog steeds geen bestelling, ik had om 8 uur moeten spuiten. Werkelijk de hele omgeving afgebeld waar ze de fostimon op voorraad hebben, nergens dus. Een vriendelijke mevrouw heeft voor ons zelfs apotheken in Leiden eo gebeld, maar ook daar hadden ze niets. Pffffff..... Uiteindelijk weer met mijn eigen ziekenhuis gebeld ( andere locatie, Voorburg is alleen voor de dag) en daar zagen ze in het systeem dat ze in Voorburg zeer waarschijnlijk nog een ampul hebben.
Dus straks bellen en hopen dat het zo is, dan de spuit halen en meteen langs de apotheek die zijn taak heeft verzuimd. Nu maar hopen dat ze de spullen wel hebben liggen. Ik ga ze zeker ook even vragen waar ze nou eigenljk mee bezig zijn, ze nemen hun klanten lekker serieus op dee manier!

Lynn, jij weet vast om welke apotheek het gaat ;) de gene aan jouw ziekenhuis gekoppeld... Heb nu la genoeg van alles daar en dan ben ik daar nog niet eens onder behandeling!

Sorry voor mijn zeikverhaal, maar het wekt gigantische frustraties op hier in huis!

Liefs Daisy

Jeetje zeg lekker respectloos! Kan me voorstellen dat je boos bent. Groot gelijk dat je ze even de waarheid gaat zeggen.

Hopelijk kan je vandaag de spuiten krijgen..... Succes!

Oh daar kan ik ook niet tegen!!!! Ik ben heel erg van de afspraken nakomen en dat verwacht ik van een ander ook, vooral van medici!
Ik hoop voor je dat je snel je spulletjes hebt!

Liefs

Wat een verhaal Daisy....Zo kunnen ze toch niet met mensen omgaan, hebben ze dan werkelijk geen idee hoe belangrijk dit is voor stellen die bezig zijn (al heel lang) om zwanger te worden...Om weer zo moedeloos van te worden!! Hopelijk ligt nu alles klaar en kunnen jullie verder!!

Ik weet precies welke apotheek je bedoeld (gelukkig ook niet mijn reguliere apotheek) daar heb ik ook een keer de verkeerde antibiotica gekregen dus echt positief is mijn verhaal daar ook niet over :-(

Sterkte!! Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

Lieve knuff Lynn.

Nou meiden,

Net thuis gekomen... Met de fostimon die ik via een persoon in Limburg in Rotterdam heb op kunnen halen. Dat geloof je toch niet???

Net ook nog even naar de apotheek geweest en daar 45 minuten moeten wachten, omdat ze mijn medicatie niet konden vinden. Na 45 minuten en tig keer om mijn naam en geboortedatum vragen eindelijk een pakketje met mijn naam erop. MAAR ZONDER DE PREGNYL!!!! 'mevrouw, ik snap er ook niets van, maar de pregnyl ontbreekt nog. Die zal nog wel bij de groothandel liggen...' en dan nog vragen of ze die bestelling morgen moet thuisbezorgen. Nou, ik kom hem wel halen!!

Ben er ff klaar mee vandaag. Wat een gedoe zeg en dat allemaal door een apotheek die blijkbaar zijn administratie niet op orde heeft.
Oh ja, met nog de welgemeende excuses en de collega had nog wel opgeschreven dat het een spoedbestelling was...

Dat laatste had ze beter helemaal achterwege kunnen laten...

Liefs Daisy

Wat ontzettend slordig zeg. Maar kom je nu in de problemen deze cyclus? Kan me voorstellen dat je t al zat bent. Succes.
Wenser

Als het goed is, gaat alles gewoon door. Morgen moet ik weer terug, dan zal uit de echo moeten blijken hoe het gaat. Misschien een keer extra bloedprikken voor de hormoonwaarden ofzo.

Ben gelukkig wel wat rustiger nu en ineens erg moe door het hele gebeuren. Was echt flink pissed gisteravond en vanmorgen bij de apotheek!
In Rotterdam hebben ze mij keurig geholpen en alles stond al klaar toen ik kwam! Hoefde geen nummertje te trekken, maar mocht 'achter de schermen' naar mijn contactpersoon vragen. Daar gelukkig super geregeld!
Bij mijn eigen apotheek ook nooit problemen, dus de volgende keer wacht ik wel tot maandag en bestel het dan lekker daar. Kan ik het dinsdag ophalen en scheelt een hoop geregel en gestress.

Net een lekkere kop kaneelkoffie gemaakt met een broodje filet erbij en nu lekker onzinprogramma's (made) kijken op mtv. Ook wel eens heerlijk!

Meiden, ik ben blij dat het niet aan mij ligt dat alles zo raar loopt! Ga soms wel aan mezelf twijfelen of ik niet door de hormonen alles zwaarder opvat of sneller geïrriteerd ben ofzo...

Ik ga lekker proberen te genieten, over een paar uurtjes komt mijn vriend weer thuis. Ben echt toe aan een lekker avondje samen!

Liefs Daisy

Jemig wat een gedoe zeg Daisy.

Hopelijk gaat het allemaal nog goed deze ronde, ik duim voor je!

x Jolijn

Terug
Bovenaan