AAAARGHHHH JONGENSNAAM!

A

Anoniem

Guest
Tja jullie willen het niet geloven, maar ik moet nog 10 weken en geen idee hoe we onze zoon gaan noemen.
Dacht ik dat Dennis de naam Pieter leuk vind (vanmiddag bedacht, vernoemd naar mezelf) toch niet....

HELP HELP HELP

groetjes Maris

OOOOH, het begint nu wel te korten meid! Wie weet, als jullie ventje op je buik wordt gelegd, dat je dan spontaan DE naam te binnen schiet.......

Pfff, nieuw rondje dan?
* Jelle
* Sven
* Lars
* Stan
* Roy

Pff, vervelend zeg dat jullie er nog niet uit zijn.

x miranda

Ehmmm....

Cas
Casper
Niek
Nick
Julian
Levi
Jasper
Jesse
Daan

Misschien zit er iets bij??

Succes met kiezen!!

Groetjes Renata, najaar 2007 mama.

Of als je het naar jezelf wilt vernoemen (Mariska)
iets van:

Marin
of
Marijn

Groetjes.

Hoi Mariska,

Ook wij vinden het vinden van een naam erg moeilijk. Ik ben van plan om nu toch minder moeilijk te gaan doen, omdat ik weet dat je vrij snel aan een naam gewend bent. Er zijn toch vast wel namen die jullie beiden een beetje leuk vinden? Dan zou ik er daar 2 van kiezen. En als het geboren wordt, naar je kindje kijken en dan beslissen. Ik denk dat het voor jullie gewoon heel moeilijk is om een naam te vinden die jullie allebei prachtig vinden, maar een naam die gewoon leuk is kan toch ook? Dus allebei een beetje water bij de wijn? Hihi, ik praat nu makkelijk hoor, maar hier is het ook al een drama geweest wat namen betreft! Maar omdat nu weer te voorkomen denk ik er nu zo over. Ik kies er gewoon 2 en dan zie ik wel als het geboren is wat we doen. Maar wij hebben nog wel tijd genoeg. Ben in augustus uitgerekend en vandaag 9 weken zwanger.

Groetjes Babybelle

Bedankt voor de namen! Pfff echt rottig dat we nog echt geen idee hebben. Ja ik vind Koen wel leuk en Marijn ook wel.

@Babybelle: We zijn hier echt verschrikkelijk, we willen echt DE naam hebben. Je geeft het toch voor het hele leven mee.

Nog iemand leuke namen?   Ik wil zelfs wel een Engelse naam als die echt leuk is, zo erg is het hier gesteld....want we wilden echt een nederlandse naam.

Ik vind trouwens Maurice erg leuk, dat is echt een naam die ik super vind. Ik heb net mijn man opdracht gegeven om de naam gewoon af en toe te zeggen en te kijken of hij hem dan leuk gaat vinden. Hij vind het nu mwah.

groetjes een wanhopige namenzoeker

In onze omgeving hebben we:

Ties
Sam
Milan
Wiebe
Stijn
Niels
Sylvain (spreek ongeveer uit als Silvein)
Kian
en onze eigen Kyan natuurlijk
Paco
Tjerk-Jelle-Douwe
Mika
Kay
Tijn
Jay
Sven

Heb zelf nog een tijdje zitten twijfelen over Myron of Tygo maar vond Kyan leuker, Ik wens je veel succes!!
Ik weet uit ervaring hoe lastig het is, wij hadden Kyan ook een week of tien van te voren pas haha!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan