aaaarrrggggghhhhhhhhh

Nu zakt mn broek ffies af hoor (ja, zelfs met die dikke buik erin)
In week 25 is onze babykamer geleverd, maar zonder de bestelde matras. Paar keer over gebeld en  gemailed  en steeds de toezegging gekregen dat het met de post nagestuurd zou worden. Nou, jullie raden het al, nooit iets gezien.
Nu wil het geval dat wij bij dezelfde winkel de kinderwagen en box hebben besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. Meteen even gebeld dat ik het wel prettig zou vinden dan ook eindelijk het matras te ontvangen. Geen probleem werd er gezegd, deze wordt met de box en wagen meegeleverd.
Staat net de koerier voor de deur, met box, met kinderwagen, en natuurlijk ZONDER MATRAS. We zijn nu 10 weken verder, hoe moeilijk kan het zijn !!!!

Nou, ik ga maar weer is bellen,

groetjes Peet
(34+ 3 weken)

Hahahaha, ik ken dat aaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhh gevoel!

Wij hebben onze babykamer in mei besteld. Juni zou hij er al zijn. Lekker op tijd dachten we..
Werden we gebeld: het wordt half augustus.
Prima, nog best op tijd.

Half augustus hoorden we alleen niets.
Heb zelf maar gebeld en wat blijkt: het wordt half september.

Tsja, en dan hoef ik nog maar 3 weken.

Tis dat we een wiegje hebben, maar anders zou ik het toch redelijk benauwd krijgen.

En buiten dat: Ik wil het kamertje gewoon af hebben! Het is zo heerlijk om het allemaal klaar te hebben staan en af en toe even naar binnen te lopen en te dagdromen!

Succes met het matras!

Liefs, Billie
33w3d

Hai Billie,

Dat zijn nu precies die dingetjes die je als zwangere niet echt kan hebben . Als ik jouw verhaal lees, ben ik nog blij dat ik in ieder geval al een ledikant en commode heb staan! Maar ja, wij hebben geen wiegje, en de beeb straks op een kale lattenbodem is ook niet zo'n goed idee hihihi.

Heb trouwens vandaag ffies gebeld, en weer (voor de derde keer) de toezegging gehad dat het met de post nagestuurd zou worden. Zeg ik nog tegen die knakker dat de kleine niet op zich laat wachten en dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Weet die arme meneer aan de andere kant van de lijn daar toch geen antwoord op te geven.... Nou een excuses voor dit zooitje zou wel leuk zijn!!!

Anyway, ik heb het track en trace nummer van de TNT maar gevraagd, dan hou ik het zelf wel in de gaten, en als het nu weer fout gaat, wil ik mn centjes terug, en bestel ik het matras wel ergens anders. (bij de bebel kan het binnen 1 week)

Ik hoop dat jullie het kamertje snel binnen hebben, in ieder geval voordat de beeb zich aankondigd. Is uiteindelijk natuurlijk wel de bedoeling van een babykamertje maken, dat ie klaar is voordat de baby komt hihihi.

groetjes Peet
(34+ 3 wk)

hey meiden,

jee wat een ellende zeg!!
Echt super grof van die winkels, je wilt/moet je kamertje toch op tijd af hebben.
Bij ons is het gelukkig goed gegaan, ik zou er niet aan moeten denken dat het nu nog niet klaar was!!
Heel veel succes en blijf ze gewoon gek bellen tot je je spullen hebt hoor!!!

xx natascha 33w

Jeetje wat een gedoe zeg met dat matras. En dat het dan ook niet meteen keurig is opgelost... Zelf heb ik een hele dag zitten wachten op de kinderwagen die dus die dag niet kwam (men kon ook niet zeggen of het 's morgens of 's middags kwam, en dat in deze moderne tijd) en dus heb ik de volgend edag nog gebeld hoe het zat   en dat ik het erg vervelend vond. En het is die zelfde week nog geleverd op mijn verzoek in de ochtend. En dat ging gelukkig wel goed. Anders had ik hem gaan halen! Maar vervelend is het wel. En zeker in jouw geval, de baby wacht niet omdat het matras er niet is.
Nou ik hoop dat het toch nog snel opgelost mag worden.

Ik merk wel, weet niet of jullie daar ook last van hebben, maar dat ik sneller heftig, emo reageer op dit soort dingen. Dat zullen bij mij dan toch de hormonen zijn denk ik....(waar ik verder weinig last van heb)

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan