Aaaarrrggghhh!!

Hoi meiden,

Tis mooi weer dus ik dacht; ik ga aant zwembad beginnen! Hadden hem vant weekend al uitgezuigd en gezeefd, maar helaas lagen er weer beestjes en blaadjes in (door gaatjes in afdekzeil).
Dan zouden ik en Dylano erin gaan, als ik klaar was, en Sylvan net op bed lag...
Wat denk je??

Ben ik ff de rand op aant pompen (beetje zachter geworden door de zon), en zie ik Dylano zo een emmer speelzand in t zwembad gooien, en volgens mij had hij er al 1 ingegooid, want er lag al zand :-S

Ooohhh, wat was ik boos!! Hij heeft zichzelf er natuurlijk ook mee, want hadden allang kunnen gaan zwemmen.
Maar goed... Net ff overlegd met Ramon, mn vader en zwager, en die zeggen dat het niet erg is, zolang het maar speelzand is. En t ligt gelukkig allemaal op de grond, maar dat zal wel veranderen als we erin gaan.

Zo, moest t ff kwijt hoor..

Liefs Deb.

Ja, dat soort acties zijn erg fijn. Nou, ik hoop dat jullie vanmiddag toch even lekker kunnen zwemmen. Volgens mij stuift speelzand niet zo erg in het water... En anders beeld je je maar in dat je in de zee bent, daar ligt ten slotte ook zand op de bodem en in dwarrelt het door het water... ;)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan