aaah kramp voorwee??????

Hoi Meiden,

Wordt de laatse week lekker bezig gehouden door flinke krampen. Zullen dat voorweeen zijn ??? geen idee, maar prettig is het niet.
Nachten worden wel erg lang zo, of krampen, of naar de wc, of harde buik of pijn in bekken.
Begin een beetje aan het einde van mn latijn te raken. Overdag slapen gaat ook matig.

Iemand nog tips om toch weer een beetje energie op te doen ???

Gezonde vruchtensappen drinken, alvast rosvisee forte nemen voor extra ijzer, dvd boxen kijken, rondje in de frisse lucht buiten lopen, lunchen met vriendinnen enzovoort.

Succes!

mmm toch gewoon ff op bed gaan liggen ookal slaap je niet. desnoods met een filmpje aan of boek. ik heb al een week of 5 last van die krampen en voorweeen, je doet er niets aan.
Idd ff wandelen helpt ook, zorg dat je een beetje onder de mensen blijft dat zorgt voor afleiding.
sterkte ermee!

Floradix is goed voor de energie, en ijzergehalte.
Dat gebruik ik nu ook, vooral omdat mn hb erg laag is. En dat spul werkt echt, ook heel goed na de bevalling om weer op krachten te komen.

En verder lekker bezig blijven, ik heb ook al een tijd last van af en toe vrij heftige voorweeen. Maar dat is allemaal voorwerk denk ik dan maar.
Het is alleen vervelend want soms denk je dat het echt door gaat zetten en dan val je in slaap.

jeetje, dat is vervelend. Wanneer was je uitgerekend?
Misschien zijn het inderdaad de eerste tekenen, om je voor te bereiden op de bevalling.
Ik zou het niet weten, want ik ben zwanger van het eerste. Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat voelen, de eerste wee.
probeer wat afleiding te zoeken, misschien een boekje lezen of een tijdschrift,een filmpje kijken.
een warme douche of een warm bad is misschien ook lekker ontspannend.
groetjes m

Terug
Bovenaan