aaah nu trek ik het echt nie tmeer kutsooi

jullie weten hoe het fysiek hier gesteld is
ik moet bedrust houden voor mijn bekken en ribben

heel leuk als je een dreumes hebt, na al 33 weken problemen zien wij het niet meer.
bij de dokter duidelijk aangegeven en hij zei da thij niks kon doen, ik moest zelf contact opnemen met de gemeente

alle formulieren ingevuld en wouden ze pas eind volgende week een gesprek, en mijn man moet er verplicht bij zijn, anders geen kans op hulp. Zoals verwacht kan hij geen vrij krijgen, dus gesprek kan pas week later. vrije dagen en opvangdagen moeten schuiven om voor elkaar te krijgen.
zeggen ze bij de gemeente doodleuk, als het spoed had waren we wel door je dokter gebeld!
Dat is de normale weg!!!!!

Wie liegt er hier nu?
en wie gaat er nu 2 dagne per week voor mijn dochter zorgen? man krijgt geen vrij, zorgverlof willen ze niks over horen, ik kan haar niet eens uti bed tillen of op de commode! 2 min staan is al te pijnlijk.

Door alle stress kom ik niet tot rust, blijf ik giga pijn houden en zit ik er psychisch doorheen. Manlief klaagt lekker mee, hij maakt zich zovee zorgen en kan niks doen voor zijn gevoel. Als hij meer aandringt op werk is de kans groot dat hij eruit gewerkt wordt, het is niet voor niks dat je niet te horen krijgt welke cao voor hem geldt. zo is dat bedrijf.

blijjkbaar is zwanger zijn, bekkeninstabiliteit en gebroken ribben niet medisch! net als bij de bevalling, staat nog steeds op puur natuur op eigen kracht.
klotewereld, verzorgingsstaat my ass

Pff ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!! Jeetje mina........ wat moet er gebeuren wil je een beetje hulp krijgen !????????????? is toch niet normaal !!!

ik kan me zo voorstellen dat je het helemaal hebt gehad ! Wat verschrikkelijk voor jou en de rest van je gezin !!!!!!!!!! Daar word je echt niet vrolijk van...

Nou meid..... ik kan helaas niets zinnigs zeggen waardoor je je beter gaat voelen.............. want die woorden zijn helaas niet genoeg en je hebt er niets aan................

Ik wens je alleen heel erg veel sterkte en moed !!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je het nog even vol kan houden............... (nog een maand voor jou toch!???????)

Succes !!!!!!!!!!

hey das ook rot.. tegenwoordig moet je dood en begraven zijn eer je ook bij de dokter kan komen of ergens terecht kan hoor
hopeloos.
vind het wel belachelijk hoor.. je hebt gewoon hulp nodig zeker met zon klein aapie.. meid heel veel sterkte ermee.. zou zeggen als kwat voor je kan doen moet je tzeggen maar ja heb zelf ook bekkenklachten. gister kon kecht slecht lopen, pijn in me liezen nu gaat gelukkig wel..

Hoi, ik lees je reactie op mijn slaapproblemen .Ik snap dat je het moeilijk hebt. Maar zoals ik nu dingen van je lees, lijkt het mij ook verstandig dat je misschien hulp zoekt, om je verhaal kwijt te kunnen. Er zit veel frustraties in, en dat is zeker niet goed voor je ongeboren kindje en je genezingproces.
Het is heel vervelend, maar je moet er doorheen, en het helpt niet als je heel boos gaat worden. Dan worden de klachten alleen maar erger.

Heel veel sterkte

x yvonne

@zusteryvonne: alsof ik daar wel hulp voor kan krijgen?

elke keer als ik rustig ben en netjes in bed lig komt er wel weer slecht bericht of er wat bij. Nu geef ik niet meer over van de pijn in mijn ribben maar ik kan nog niet eens mijn kleine de fles geven in bed, koken of luier verschonen. Voel me gewoon zo machteloos en elke keer als al die emoties tot rust zijn gekomen gebeurt er dus wel weer wat. En dat met die hormonen en het feit dat ik zo dus niet netjes rustig in bed kan liggen helpen ook niet.

Het moet nu gewoon geregeld worden, dan kan ik tot rust komen en mijn man ook

Hoi, die gene kan je zeker helpen. Hij kan ook stappen ondernemen, indien je huisarts en vk je niet goed helpen.
Begrijp mij niet verkeerd, maat als je zoveel op je bordje krijgt, je even niet meer weet eat je moet, is het niet verkeerd iemand je helpt. Wat je zegt hormonen doen een heleboel en kunnen vanalles.veroorzaken.

X

Hoi sweetwicca,
Ik begrijp heel goed dat je je machteloos voelt. Je wilt voor de kleine zorgen in je buik en voor die ander uk. Daarnaast wil je alles draaiende houden. Het huishouden kan wel even blijven liggen, maar ook geen weken.
Ik begrijp dat jullie geen sociale kring hebben of familie die jullie kunnen helpen?
Heb je het al via huisarts of verloskundige geprobeerd? En anders gewoon opnieuw contact opnemen met de gynaecoloog.
Proberen, nee heb je ja kun je krijgen en zo kun je ook niet verder inderdaad.
Succes en hoop snel dat je hulp krijgt!

Terug
Bovenaan