Aaahhh (even klagen)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik moet echt even klagen. Vandaag is mijn uitgerekende datum, helemaal niks mis mee evenals die super grote buik van mij maar ik wordt echt helemaal gek van die mensen die van die standaard opmerkingen maken, O het zit er nog (nee het kind is al 3 wkn oud maar ik heb een bal onder mijn shirt gedaan...grr), wat een grote buik, je hoeft zeker niet zo lang meer, wordt nu zeker wel zwaar he, je wordt het nu wel zat zeker, Grr al die opmerkingen wordt ik zat. Echt heel erg zat. ik kijk sinds een paar dagen dan ook niet echt heel vrolijk meer als mensen zo'n opmerking maken. Er komt dan een plichtmatige glimlach bij en een kort antwoord en dan gauw maar weer doorlopen met de hond op boodschappen.
Vast allemaal goed bedoeld maar ik krijg de neiging me te gaan verstoppen. Helaas woon ik in de wijk waar ik werk en ken ik dus een aantal mensen en zie je ook veel mensen met de hond uitlaten.

1 voordeel nog max 2 weken. En zeer wrs korter. Maandag weer naar de vk en di naar de gyn. Wil geen 2 weken overtijd lopen omdat ik dan heel dicht bij de datum zit waarop mijn zus 6 jaar geleden een dood kindje heeft gebaard. Dus wellicht dan maar inleiden of ze moet dit weekend zin hebben om uit zichzelf te komen.

Meiden met baby's (wrs veel te druk met de kleine): lekker genieten de andere meiden: nog heel veel sterkte.

Groetjes Belle

haaaai

IK SNAP JE!!!
ik ben nu 40 weken en 3 dagen! bijna 4 dagen en ik word ook helemaal gek van al die goedbedoelde opmerkingen enz!
loop je er nog? jeetje wil dat kind de wereld niet eens zien? zal wel een flinke baby worden! had je dat bij die andere 2 ook? en dan al die mailtjes, smsjes enz
ik word er wel een beetje gek van,
aan de andere kant ben ik zelf ook altijd nieuwschierig!
maar op dit moment is alles even te veel!
gelukkig zijn er mensen die gewoon zeggen aah joh ze komt vanzelf en er is gelukkig nog nooit 1 blijven zitten! hihi
maar goed ik denk dat we het gewoon zo zat zijn dat we even niet meer zo kunnen denken!
als we onze kleintjes hebben zijn we het vast weer vergeten!

kop op meid!
nog even en we hebben onze wondertjes in onze armen!!!
Liefs Jenny

hoi meiden, ja te erg he.

alsof het al niet erg genoeg is dat je je kleintje nog niet vast kan houden.

ze zien zelf toch ook dat het er nog niet is!!!!!!!!!! duh.
bij mij gaat het vaak van; zo ga jij voor het wereld record, of zo jij gaat zeker voor de 12 maanden.

ha ha ha. heel leuk.

zeg ik voel me al een koe, ik kom mijn auto niet meer in lopen is verschrikkelijk alleen fietsen gaat nog, denk je dat ik dat leuk vind!!!!!!!! tjonge jonge zeg.

nee ik wil ook mijn kindjes vasthoudebn, ik ben al zo ontzettend geduldig omdat iedereen zei dat een tweeling normaal gesproken met 37 weken komt, terwijl ik nu al 38 weken ben en alles echt nog op slot zit bij mij.

ik moet nog wachten tot donderdag. en je weet het, wachten duurt zo lang. een kwartier wachten op iets duurt al lang laat staan dagen of weken.

dus gewoon lekker kijken naar die buik en je opmerkingen voor jezelf houden !!!!

oh heerlijk zeg. dat lucht op.

Hey,

Oh, wat is het fijn om zwanger te zijn.

Tja, ook ik kan af en toe lekker klagen. Voor een paar weken terug kreeg ik nog een opmerking/vraag: Ben je zwanger? Nee ik ben voor de lol zo dik.

Dan komt deze ochtend er nog eens bij. Ik had geregeld dat er iemand kwam poetsen voor de zwaardere dingen. Ze was vorige week al geweest en had toen de keuken gedaan, nou ja gedaan? Voor de helft. Dus ik had vandaag al helemaal in de planning dat ze die mooi af kon maken en dan de badkamer en de wc en de ramen nog even een goede beurt. Belt ze op het laatste moment af.
Dus we kunnen zelf als nog aan de slag. Ja ze had vrijdag nog wel gekunt, maar ik wordt het weekend al opgenomen in het ziekenhuis en dan heb ik daar geen zin meer in. Dus doeiiiiii.

Nog een weekje......

Claudia (37+4)

Ik ben 'maar' 38 weken zwanger geweest (eigenlijk dus maar 36 want de eerste 2 die tellen niet ...). Maar vanaf de 30 weken werd ik er inderdaad ook zo gek van dat ik gewoon af en toe m'n telefoon heb uigezet, allemaal lief bedoelt die bezorgdheid en opmerkingen, maar niet echt waar je op zit te wachten.

Veel succes nog even dus voor jullie dikbuikjes!

Liefs,
Anne

Hoi meiden,

blij dat ik niet de enige ben. Gister mijn schoonouders en vandaag mijn moeder over het grote poestgebeuren voor de bevalling. Ja dan moet je echt tot 10 tellen.

Sterkte ermee en hopen op een vlotte en soepele  bevalling.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan