aaahhh ik was me toch boos

We waren gisteren bij mijn schoonmoeder en Nick was daar buiten aan het spelen. Hoor ik hem huilen dus naar buiten om te kijken, had hij een schaafwond aan zijn neus,lip en elleboog.
Twee jongetjes van een jaar of 8 hadden hem omgegooid en de reden was "nick had een nepzwaard en daarmee had hij richting die jongetjes gezwaaid"
Dus dat is tegenwoordig een reden om een jongetje van 4 op de straat te gooien.

Liefs sandra

Och wat sneu voor Nick. Hij wilde zeker gewoon met ze spelen of niet? Ze durven wel een jongetje van 4 om ver te duwen. Wist je welke jongens het waren??
Liefs Esther

Ja joh, gemeen is dat, maar je doet er helaas niets tegen. Ja, ze aanspreken, maar waarschijnlijk waren ze al lang en breed weg?

Hopelijk is het snel weer beter. Zo'n mooi en klein menneke moeten ze ook niets aan doen!!

Groetjes Fonske.

De jongentjes stonden er nog en gaven dus als reden dat hij met dat zwaard stond te zwaaien. Ja wat moet je dan.

Nick was volgens mij nog meer onder de indruk van het feit dat ze hem hadden omgegooid dan dat hij zich had zeer gedaan.

Liefs sandra

Weet je wat het is, Nick zal over een paar jaar vast ook wel dingen gaan doen die niet netjes zijn, dus ik maak er geen drama van maar..........die moedergevoelens als ze je kindje pijn doen. Oersterk

Ja dat kan ik wel begrijpen. Je wilt je kind gewoon beschermen voor zulke dingen. En het zou mij ook pijn doen als ze Thomas pijn doen. Dat zijn idd je oersterke moedergevoelens!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan