AAAHHH wat een nacht!

Zoals de titel al zegt wat een nacht, wat een rot nacht!!!

Het begon gisteravond al, lekker op de bank filmpje kijken. Bingo voorweeën. (Heb ik al sinds eind vorige week last van)

Gistermiddag bij de vk geweest, kleine is volledig ingedaald en volgens haar nu ook volkomen normaal dat ik al voorweeën hebt. Qua gewicht loopt gup al redelijk voor, 2900 gr. En ze verwachten op de praktijk ook dat ik waarschijnlijk met 36 a 38 weken ga beginnen.

Dus gisteravond halverwege de film maar onder de douche gegaan, hielt het op dat moment niet echt vol. Yes het zakte. Denk ga lekker in bed de film afkijken, manlief ook. Nou hij lag lekker te slapen en ik heb uiteindelijk nog maar 2 series gekeken omdat ik niet kon slapen.
Rond 2uur weer wakker van de pijn. toch nog maar een keertje onder de douche gestapt (want je denkt die rot wekker gaat straks ook en wil nog ff slapen). Het zakte wel wat maar niet volledig weg.
Na weer in mn bed geklommen te zijn heb ik denk ik het weredrecord rondjes in je bed draaien verbeterd. Na een uurtje en ong 7 snauwen van manlief ben ik uiteindelijk maar op de bank gaan zitten beneden.
Totaal niet meer geslapen.

En het ging juist net ietsjes beter met slapen.

Oh en ik hoef ook niet te proberen om dan vandaag ff op de bank te gaan liggen vanavond of om eerder naar bed te gaan, want dat helpt totaal niet, werkt zelfs averrechts.

Sorry voor het lange verhaal en geklaag. Maar het lucht al op om het alleen maar neer te zetten.

Groetjes Pauline

Hoi Pauline,
sjee..ook heerlijk geslapen dus!
echt vervelend voor je!

nou 1 schrale troost hier is het ook niet veel anders..na maandag op dinsdag nacht de buikgriep gehad te hebben en dus niks geslapen had ik gister mijn zoontje ziek..dus ja als een zombie hem liggen verzorgen! ik kon ook maar niet in slaap komen zo overdag! als ik op debank ga liggen heb ik bekkenpijn van hier tot aanchina dus dat is ook al niks..
ik viel gisteravond (lees na een hele serie harde pijnlijke buiken) toch nog redelijk snel in slaap alleen om 2 uur was het weer gedaan met de pret! opnieuw weer van die heerlijke voorweeen..na even op bed een film te hebbe gekeken was ik klaar wakker,mar lichamelijk ben ik al weken helemaal op..
al die slapeloze nachten gaan hun tol eisen..ik ben echt niks meer waard!
kan soms zo jaloers zijn op mn vriend die gaat liggen en slaapt en wordt wakker als de wekker gaat..wat verlang ik daarna zeg!

en klagen..klaag gewoon lekker! daar zijn wij voor ;-)
liefs km

Oh, bah, dat ellendige slapen! Ik leef met je mee want het is hier inmiddels ook al maanden een ellende in bed.
Ik hoop echt voor je dat die voorweeen zich niet meer laten zien en dat je een miraculeus goed nachtje slaap in het verschiet hebt. (en daarna nog een, en daarna nog een)

(hier ook trouwens, eerder naar bed of op de bank een tukkie... geen goed idee!)

Sterkte meid!

Nou meiden allen herkenbaar en verondschuldige voor geklaag hoeft al zeker niet daarom zitten we hier met zijn allen....we leven met iedereen mee!!

Sterke nog die laatste loodjes

Is geen geklaag pauline... hier zijn we beetje voor he!;-)
Wel lastig zeg als je neit kan slapen ja.... En t ergste is dat je je man ook nog wakker houdt!
Succes meid! hopen dat je vanavond lekker slaapt!

Terug
Bovenaan