aaahhhh die Tess

A

Anoniem

Guest
Soms wordt ik helemaal dol van mijn kleine meisje die de hele dag wil klimmen. Sinds vrijdag heeft ze al drie keer een tand door de lip gehad door dat geklim van haar. Het zou me echt niets verbazen als ze binnenkort wat breekt maar ik kan moeilijk de hele dag als een bewaker naast haar gaan staan.

Misschien toch maar een helmpje opzetten en zo'n sumo worstelaarpak aandoen

Liefs sandra

achossie, helmpjes zijn inderdaad misschien wel een goede oplossing haha

Kasper is ook al zo'n gevaarlijk klim mannetje het klimt echt overal op. gister klom hij op de bank en viel er weer van af dus nu heeft hij een bult op zijn kop.

liefs Pauline

en dat voor een meisje he... (aardig vooroordeel hahahahahaha)
lijkt mij heel pittig, ik heb af en toe al moeite om de hele tijd op Ivar te letten en die vreet niet eens zo heel veel uit.

suc6!

liefs Jenneke

zo'n helmpje zal idd wel handig zijn ja Marek is ook zo onder nemend heeft ook bijna dagelijks wel iets voor zijn hoofd is het geen bult dan wel weer gewoon een blauwe plek

En zelfs dan blijft Tess nog lachen!

Over die helm: wij hebben kennissen met een zoontje dat erg druk was toen hij zo'n anderhalf was en nogal roekeloos bovendien. Zijn ouders hebben serieus overwogen om het kind een helmpje op te doen omdat hij altijd overal opklom en vervolgens afkukelde en meer van dat soort ongelukken had. Gelukkig hebben ze het toch maar niet gedaan. Ze waren bang dat hij er alleen maar nóg roekelozer van zou worden en dat was waarschijnlijk ook gebeurd.

Ik weet wel dat jij het bij wijze van grapje opschreef, maar er bestaan dus echt mensen die hun kindje graag overal een helmpje op willen zetten. En soms kun je daarin te ver gaan..

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ha ha, gekke meid! Die lip is in de mode hier hoor in Sliedrecht.
Ik doe namelijk altijd wat in de mode is, ik heb ook vaak zo'n dikke lip.

Het is ook wel erg leuk hè, al dat klimmen en klauteren. Zal je wel voorzichtig doen?

Groetjes Jente zv Fennie

Er kan zo te zien nog wel een waterig lachje af, gossie toch. Je mama niet te veel laten schrikken, hoor, wilde meid!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan