Aaahhhh

1,5 dag over tijd. Ik word gek van de spanning. In 2 jaar tijd nog nooit gehad. De cyclus is altijd 25 dagen.Het gekke is alleen ik heb wel menstruatiepijn. En goed ook. Ik snap er niets meer van.De pijn was vanacht zo dat ik dacht nou komt het maar nee.Ik heb altijd last van deze pijn dus dat is ook niet anders.
Heeft iemand hier ervaring mee. Precies een week geleden beetje roze afscheiding.Oh ik hoop het zo, maar ik durf het nog niet te denken.Liefs ilona

Ilona, ik wil je geen valse hoop geven. Maar ik had 4 maanden geleden precies hetzelfde. In bijna 2 jaar tijd nog nooit echt overtijd geweest. De kans op een spontane zwangerschap was/is bij ons erg klein. Ik had een week voor mijn nod rose afscheiding, dacht dat dit kwam van het uitstrijkje dat ik laten maken. Dus ik hoopte eigenlijk nergens op. Na 5 dagen overtijd te zijn, intussen zelfs alcohol op en filet american, omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik toch niet zwanger was. En ik net als jij best hevige krampen had. Toch maar getest. Wat bleek ZWANGER! Inmiddels ruim 17 weken. Het kan dus echt meid. Succes ermee hoor het wel he.

Liefs Molly.

ik duim ook voor jou, en inderdaad buikpijn kan menstruatie zijn maar ook zwanger. ik bedoel dat is soms ook het vreselijk irritante dat de symptomen van de menstrautie zo erg lijken op de zwangerschap, je lichaam lijkt een loopje te nemen. ik hoop het gewoon voor je, is je temp ook nog hoog??

Hoi Ilona,

Ik wil je inderdaad ook geen valse hoop geven maar ik zou ook niet op de normale maniet zwanger kunnen worden maar het gebeurde toch en 6 dec. testte ik positief. Ik had het totaal niet verwacht want het voelde precies hetzelfde als ongesteld worden incl. de krampen.
Ik hoop dat het bij jou ook zo is.

gr.Inge

PS bij mij werd het een miskraam vandaar dat ik hier weer ben maar dat is pure pech geweest.

Hoi Ilona,
Bij mijn eerste zwangerschap wist ik door omstandigheden voor mijn niet NOD dat ik zwanger was. Toch bleef ik tegen mezelf zeggen dat ik pas zeker was als ik een week overtijd was. De reden hiervoor was dat ik tot ongeveer 5 dagen na mijn NOD steeds het gevoel had dat de duivels gingen komen. Dus volgens mijn kan het best wel zijn dat je het groot lot gewonnen hebt. Ik duim alvast voor je.

Terug
Bovenaan