AAARGGHHHHHH !!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden !

Ik heb effe een dippie...............had eigenlijk as zaterdag mijn NOD..... is het vanmorgen al doorgebroken !! Heb ik deze maand een cyclus van 22 dagen !!! Is toch niet gezond !
Had de afgelopen maanden een cyclus van 25 dagen en was daar al blij mee want mijn cyclus is zo onregelmatig geweest en nu dit ??? Zou ik wel een gezond ei hebben gehad dan deze maand ?? Ik heb m wel gevoeld maar ga me toch afvragen of het niet zwanger worden niet aan mij ligt ??? Bah.......... ik baal even goed ..................

Blanca

hee meid,

wat ontzettend k*t! ik kan me voorstellen hoe je je voelt!

mijn cycles lijkt met de maand langer worden! is ook niet leuk, ik heb deze maand een cycles van 41 dagen! dat weet ik door de ovulatietest die ik heb gedaan!!

sterkte meid, en onze tijd komt ook wel!

liefs wilma

Hoi Wilma !

dank je voor je medeleven. Sjeetje............. 41 dagen ?? Dat is inderdaad niet leuk nee !! Wanneer je dan weer ongi wordt baal je pas echt goed want dan duurt het nog zo lang !!! En ik maar zeuren met mijn 22 dagen..................pfffff... I rest my case !!!
Hoop da thet deze maand raak voor je is !!!

Blanca

quote: Yappie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 19:07:18'));

Hoi Wilma !

dank je voor je medeleven. Sjeetje............. 41 dagen ?? Dat is inderdaad niet leuk nee !! Wanneer je dan weer ongi wordt baal je pas echt goed want dan duurt het nog zo lang !!! En ik maar zeuren met mijn 22 dagen..................pfffff... I rest my case !!!
Hoop da thet deze maand raak voor je is !!!

Blanca

ja lang he, dat zijn gewoon 6 weken! maar ja een lange of een korte cycles, het is altijd erg balen dat je weer ongi word!!!
ik hoop voor jou dat het de volgende keer raak is! ik heb mijn antwoord over twee weken! 26 sept. is mijn nod!
liefs wilma

Terug
Bovenaan