AAARGH .....ALWEER

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

de eerste drie maanden op mijn kop gestaan van de jeuk, na 3 maanden dacht ik er eindelijk vanaf te zijn. Nu nog 10 weken te gaan en het is weer als vanouds terug. Probeer er niks aan te doen, maar wordt wakker van het krabben. Menthol poeder helpt maar even, zalf van de huisarts helpt al helemaal niet. Vet houden zeggen ze dan, maar dan jeukt het zelfs erger.
De blaasjes staan op mijn buik.
De gyn zegt vrolijk Ja met 2 kinderen maak je dubbel zoveel hormonen aan. Daar heb ik iets aan zeg. Maarja, hopellijk is het na de bevalling snel over.

Weet er iemand nog tips, hoe de jeuk dragelijk wordt en ik tenminste 3 uur aan een stuk kan slapen?

Groetjes Miranda

Hoiii,

ik heb gronische uitslag en tijdens de zwangerschap in het begin had ik ineens overal jeuk.

Ik heb toen  Johannesolie gehaald bij de etos van dr. vogel.

Bij mij hielp dat direct.

Bij het douchen en in bad gaan smeerde ik het op. (Stinkt wel, maar geen overheersende geur).

Wellicht te proberen? Ook heb ik van mijn moeder toen  camille thee gekregen, schijnt een reinigende werking te hebben?! Ik was er van af in ieder geval toen!

Sterkte, want jeuk kan écht verschrikkelijk zijn!

Hoi Gabrielle,

bedankt voor je tip. Ik ga morgen gelijk naar de Etos. Baat het niet dan schaadt het niet

Groetjes Miranda

Hoi Gabrielle,

bedankt voor je tip. Ik ga morgen gelijk naar de Etos. Baat het niet dan schaadt het niet

Groetjes Miranda

je schrijf tdat er allemaal blaasjes op je buik zitten !!! nou vind wel dat je arts dan wel even goed mag kijken daarna en anders zou ik vragenof je naar een dermatoloog kan   die weten ook wat je wel en niet mag smeren , ik zou dat even doen want dit kan niet he

veel liefs cora

ik heb dat ook inderdaad gehad maar dan aan het begin van mijn zwangerschap, ik heb er toen spul voor gekregen en dat werkte echt werelds ook kan het geen kwaad voor de baby het is een eigengemaakt receptje bij de apotheker je moet het wel even voor laten schrijven door je huisarts,het heeft niet echt een naam maar het is in ieder geval een  vochtige mentholpoeder het word ook wel voor kinderen gebruikt die de waterpokken hebben het brand wel even in het begin maar de jeuk word echt minder al na 1 dag succes
xxx

Hoi Gabrielle,

toch nog even op internet naar de johannesolie gezocht. Nu blijkt dat je dit in je zwangerschap niet mag gebruiken omdat dit weeen op kan wekken. Nu ik inmiddels ruim 30 weken zwanger ben durf ik het niet goed te gebruiken. Waarschijnlijk komt de tweeling toch wel eerder, maar nu is nog een  beetje te vroeg. Toch bedankt voor je tip.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan