AAARGH! Sprongetje?

A

Anoniem

Guest
Pfff tis weer zo ver. Na een druk maar leuk weekend voor Birgit is het vandaag ellende...
Jammeren, mekkeren en dan hard! net niet huilen zegmaar.
Zou t een sprongetje zijn? ze is al sinds 7u vanmorgen bezig... Gelukkig heeft ze nog wel geslapen net (tot t luchtalarm ging) maar ze begint gewoon weer opnieuw :-(

We moesten vanmorgen naar de notaris en gelukkig heeft ze zich de eerste helft redelijk rustig gehouden maar op t laatst zat ze gewoon te gillen, zucht. De notaris trok zich er gelukkig niets van aan!

Nou hopelijk gaat t snel over want t kost erg veel energie.. zonden ze maar de hele tijd bumba uit, dan is ze vrolijk haha

Evelien

Hoi Evelien,

Dat is zeker erg vervelend. Kunnen het geen tanden zijn? Als Marissa zo'n bui heeft smeren we haar mondje wel eens in met dat spul voor tandjes en vaak is ze dan zo weer vrolijk.

groetjes Linda

Hoi Evelien,

Er zijn ook DVD's van Bumba. Misschien een tijdelijke oplossing?

Groetjes, Karin

Hoi Evelien,

ja je verhaal is inderdaad lastig en vooral vervelend voor je.
Soms weet je niet wat het is waardoor ze lastiger zijn. Het kan een sprongetje zijn maar net zo goed tandjes waar ze last van heeft of gewoon de terugslag van het drukke weekend.
Wij hebben dat met Sarah wel eens dat ze gewoon de dag nadat het heel druk geweest is of dat we ergens heen zijn gegaan de hele dag, dat ze dus de dag erna niet te genieten is. Dan heeft ze even nodig om bij te komen en alles te verwerken ofzo .

Maar het blijft lastig dat ze het je niet gewoon even kunnen zeggen... dat lijkt me wel makkelijk.

Succes in ieder geval,
Tamar

Hallo,

vervelend is dat hé? Als je niet weet wat er aan de hand is.
Ik ben het met mijn voorgangsters eens: Het kunnen tuurlijk tandjes zijn. Maar ook een reactie van het drukke weekend nog. Die kleintjes hebben een boel te verwerken.
Wij hebben er bij Dylano ook last van hoor. Die leg ik dan de volgende dag (als ie vervelend is uiteraard), een xtje extra op bed. En dan slaapt hij ook gwn.
Een sprongetje kan mss ook. Weet niet hoe oud je kindje ook alweer is?  Maar rond het 1e jaar krijgen ze weer een sprongetje.

Succes ermee!! Ik hoop dat het morgen weer oude koek is

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan