AAARGH!!! Voor de 3e keer over de datum heen!!

Hoi allemaal,

Wéér, voor de derde keer, ben ik over de uitgerekende datum heen!!! Tuurlijk had ik het kunnen verwachten,   maar toch begin je bij 37- / 38 weken te denken: "nou, het zou iedere dag kunnen gebeuren".
Ik word er ook niet vrolijker op en heb ook geen zin meer om 't te verbergen (al wil ik geen zeurpiet worden!).
Ik heb nog een zoontje van 4 en een dochter van 1 (in dec. wordt ze  2) maar ik kan echt nog maar zó weinig met ze ondernemen. Dat vind ik ook heel vervelend van mezelf. Maar ik heb een megabuik en veel last van mijn rug en bekken. Het wil gewoon niet meer...Aankomende week heeft mijn zoontje ook nog herfstvakantie en ik voel me zo slecht als we dan amper het huis uit komen.
Ik heb in ieder geval ook nog weinig voortekenen die op een bevalling duiden, dus ik geloof er ook niet in dat het één dezer dagen zal gaan gebeuren.
Nou, genoeg geklaagd! Ik weet wel dat ik niet de enige ben die in dit schuitje zit, maar ik MOEST het hier echt even kwijt!

Henrike (40w, 3 dgn)

Hoihoi Henrike,

Een beetje klagen mag altijd, lijkt me ook erg vervelend om over de 40 weken heen te gaan .... Helemaal als je jezelf voor je andere kids op de been moet houden.

Ik wou je dus even heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes!

Liefs,
Anne

hoi hoi, oh ik zo ook zo helemaal in jouw situatie.

ik ben zwanger van een tweeling, ik heb 3 gynaecologen gehad.de eerst 2 zeiden allenbei nee hoor mevr 38 weken is de limit voor een tweeling dan worden ze meestal gehaald. maar goed dit waren oudere mannen die constant op vakantie waren waardoor ik toch gekozen had voor nummer 3 mijn huidige gynaecoloog.

en nu ben ik 39 weken zawnegewr en heb ik nog geen kindjes. ze zitten hoog en droog en deze gyno zegt het is beter om ze zelf te laten komen, maar goed ik denk dat ze elkaar geen ruimte bij de uitgang gaan gegevn ze liggen met de hoofden tegenelkaar richting de uitgang, maar ze blijven tgeen elkaar aan liggen, ze geven elkaar echt geen ruimte, mijn baarmoeder is al 2 weken verweekt maar hij kan er niet bijde baarmoedermond komen omdat de baarmoeder hals en de kinderen nog zo hoog liggen.

het is zo frustrerend. ik heb echt alles al geprobeerd, heet of pittig eten, olie nemen, uren lopen achter elkaar, trap oplopen. alles behalve sex want dit lijf is echt niet meer in beweging te krijgen. bevendien ben ik gezeged met spataderen op mijn schaamlippen waardoor je ook neit echt zin krijgt in sex!

en wat zegt de gyno afgelopen donderdag tegen mij, mevr u loopt nog zo goed en u beweeegt nog zo goed, u bloeddruk is goed, de kids maken het super ik vind u heeel moedig dus kom volgende dinsdag terug dan kijken we weer.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh waar is mijn gun, dan schiet ik hem neer. ik was perplex!!!!! stond nog net niet te stotteren maar dat schelde neit veel.

kom ik er achter tijdens het maken van een nieuwe afspraak dat hij alleen nog dinsdag zit maar dan maar 2 uurtjes, die zaten natuurlijk al bomvol dus daar paste ik niet tussen, nu weer bij een andere, maar nog mooier mijn eigebn gyno gaat donderdag op vakantie. wat een eikel. ik had echt zoiets van maak het dan af voor je vakantie, dan is alees mooi afgesloten. ook voor mij. nu zit ik met een andere opgescheept.

ahhhhhhhhhhhhhhh mag ik ff janken. en mijn man ja die snapt mijn frustratie maar ja zegt hij als het beter is voor de baby's. oke die ligt ook als hij zo doorgaat. ahaqhhaahhahaah ik had echt eht idee dat niemand mij snapte. ik heb gezegd tegen mijn man ja jij hebt makkelijk lullen jij hoeft er alleen maar naar te kijken jij hoeft er niet mee te lopen. grrrrrr

x martina

dus morgen moet ik weer, oh en trouwens mijn zoon van 4 heeft nu herfst vakantie, daar kan ik dus weinig mee doen omdat ik zo giga ben.
bleeeeeeee ik ben het zo zat.

Ha Martina en Henrika,

Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie het zat zijn... en dan ook nog al die vrouwen op het forum die acher elkaar bevallen!!
Zwanger zijn van een tweeling lijkt me vreselijk zwaar en overtijd lopen ook... Ik had deze keer het geluk 8 dagen te vroeg te bevallen en ik liep eigenlijk al bijna 2 weken te 'wachten'...

Ik wil jullie veel succes wensen met het 'wachten', ik hoop dat jullie allebei snel aan de beurt zijn om jullie kindjes in je armen te mogen hebben liggen!

Groetjes, Michele (mv van Dimas, Luna en Manoe)

hoi henrike

ik ben nu 39 weken en   1 dag en ik zie de kleine ook nog niet komen ik was van mijn zoon 16 dagen te laat maar mijn verloskundige zei want ik heb het echt al gehad nu dat als het weer langer gaat duren we ook kunnen proberen om met 41 weken al ingeleid te worden ze zei dat ze tegenwoordig niet zo moeilijk doen dus we wachten nog even af.

hoi martina

ik hoop voor je dat ze je niet lang meer laten lopen mijn moeder heeft van mij en mijn zusje we zijn van een tweeling 11 dagen over tijd gelopen en toen zij.n we met de keizersnede gehaalt.

groetjes dominique

Lieve meiden.

Veel sterkte met die laatste loodjes. Was zelf 6 dagen overtijd en begrijp hoe jullie je voelen!

Liefs, Billie
Mama van Quinten en Loïs (17-10-2008)

Wachten is nooit makkelijk, zeker niet als je op zo iets bijzonders wacht als je kindje. Ik ben zelf 5 dagen overtijd gelopen, maar had gelukkig zo goed als nergens last van. Navara is mn eerste kindje, dus mn grootste zorg was of de katten genoeg eten hadden.
Ik leef met jullie mee, hopelijk komen jullie kindjes snel!!

groetjes Petra
mama van Navara (09-0-2008)

Hoi Henrike,

Ik weet precies hoe jij je voelt. Ik ben nu afgelopen zondag bevallen van ons 4e kindje en ook ik was voor de 4e keer overtijd. Het werd wel bij ieder kind minder: 16, 10, 7 en 4 dagen, maar toch, ieder dag duurt er weer 1 te lang.
Ik wens je veel sterkte toe. Wij hadden trouwens gelukkig afgelopen week herfstvakantie, dus nu vond ik het eigenlijk niet zo heel erg dat ik overtijd ging, want maandags konden de oudste 2 mooi weer naar school. Wel zo rustig in je kraamtijd.

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan