aaargh zo vroeg wakker!

Hoe laat/vroeg worden jullie kinderen 'smorgens wakker? Jasmijn sinds een week of 3  tussen 6 en half 7 en vandaag (zondagochtend boe hoe) zelfs om half 6.
Ze slaapt overdag nog best veel (2x 1,5- 2uur)   en ze gaat meestal om kwart over 7 slapen. Ze is 17 maanden.
Enerzijds denk ik dat ze te veel slaapt overdag, maar ze is niet te genieten als ik haar minder laat slapen en anderzijds lijkt ze s morgens toch nog moe. Het eerste uur heeft ze echt een pesthumeur. Haar laten huilen of elke keer weer neerleggen levert een enorm gekrijs op.
Dus zat ik vanmorgen alweer om half 6 beneden.
Wat wel heerlijk is, sinds die afgelopen weken wordt ze s nachts niet meer wakker omdat haar speen kwijt is, dus misschien slaapt ze dieper ofzo.
Het afgelopen half jaar werd ze 1 a 2x per nacht wakker en nadat ze haar speen weer had sliep ze gelijk weer verder.
Ach het is altijd wat!

groeten Elke

Hoi,

Hier nog zo'n vroege vogel. Vanmorgen was het 5.45 uur
Soms kan ik hem na zijn papfles nog terugleggen maar vanmorgen had meneer daar geen zin in.    
Het is hier elke ochtend zo tussen 5 en 6.30 uur raak en bij Floris helpt ook niet laten liggen of een aai over zijn bol. Voor je het weet is de hele buurt wakker en zit ik met twee huilende kindjes. Hij heeft waarschijnlijk gewoon berehonger want zijn papfles gaat er in een teug in.

Sophie heeft ook een periode gehad (zo tussen 1 en 1,5 jaar) dat ze elke ochtend om 5 uur wakker was en klaar voor de dag. Gelukkig is die periode ook weer overgegaan dus ik ga ervan uit dat het over een tijdje weer beter is.

Groetjes Femke

PS Floris slaapt overdag ook 2 tot 2,5 uur. Het korter maken heeft geen zin want dan zit ik met een chagerijnig kind (en dus ook niet al te vrolijke moeder)

Terug
Bovenaan