aaargh

ik snap er niets meer van.. vorige week sliep yuri heeeerlijk door.,. elke nacht van 21.30-5.00.. en sinds 2 dagen.. komt ie weer netjes om de 3,5 uur.. ook 's nachts..
af en toe vraag ik me echt af..: waaaaar is de gebruiksaanwijzing??

liefs!

Hoi hoi,
Onze Lotte slaapt overdag heeeeeel veel. Helaas vindt ze het s nachts nodig om wakker te blijven. Ze heeft vooral last van krampjes (waarom ze dat alleen in de nacht heeft, is me een raadsel, ook als ik brood als avondeten neem). Ik ben ruim een uur soms tot 1 1/2 uur bezig met haar. (onze jongens sliepen na 10 min. drinken meteen weer in, dan is een nachtvoeding goed te doen). En overdag ligt ze lekker te slapen. Na de voedingen een boertje laten en weer tukken. Ik ben ook op zoek naar de gebruiksaanwijzing!

Ja, het blijft zoeken hè met die kleintjes!! Dan denk je een ritme te hebben gevonden, gaat een tijdje goed en hupsakee weer weg!! Om moe van te worden en je verzint de gekste dingen.
Wij hebben een schommelstoel voor haar aangeschaft omdat we dachten; wordt ze lekker rustig van. In de auto vindt ze ook geweldig. Nou, forget it!! Dat ding maakt een herrie, doet het amper en mevrouw vindt er niks aan.... Dag 80 euro!!
Nu zijn we weer bezig met een nieuw ritme. Ipv voeden op verzoek, voeden op tijden. Ze kwam zowat om de 2 uur!! En ik moet zeggen, so far, so good. Maar ik zal blij zijn als ze kan praten....
Jammer idd dat je er geen boekje bij krijgt.
Succes meiden!!!

Dat had Joost ook een tijdje geleden. Weken lang netjes doorslapen en in ene een paar dagen achter elkaar weer voor een nachtvoeding komen. Nu gaat het alweer een weekje goed en slaapt hij weer netjes de nacht door.

Roosmarijn heeft juist overdag last van krampjes (nu al een paar dagen heel erg, volgens het CB hoort dit rond de 6 weken) en 's nachts slaapt ze behoorlijk regelmatig.
Ik ben ook op zoek naar de gebruiksaanwijzing en de regelmaat. Inderdaad iedere keer als je denkt nu is er regelmaat, gooit ze weer het hele programma om.
Praten lijkt me echt een uitkomst.

Hier hetzelfde verhaal. Ook ik heb het voeden op verzoek een beetje los gelaten en breng zelf wat meer regelmaat aan. Tot nu toe lijkt dit te werken. Jinte wordt langzaam wat rustiger.
Eigenlijk wel fijn om te horen dat jullie hier ook last van hebben.

Hallo,

Ik heb een kindje van 31 maart, dus lees hier vaak mee.....zijn het niet de zogenaamde 'regeldagen'??
Dit is bij ong 6 weken, 3maand en 6 maand....dan gaan ze hun voedingsschema aanpassen. Waarschijnlijk vraagt je kindje nu om meer voeding en met een paar dagen pakt hij/zij weer een ritme op! Ik weet niet op hoeveel voedingenje nu zit, maar het kan best zo zijn dat als je nu nog op 6 x voeden zit, dat je binnenkort op 5 zit!
Succes!!

hoi hoi,

inmiddels slaapt yuri weer door! en die voedingen.. jah.. hij zit op 5x 180cc met friso extra voeding.. dus meer hoeft ie echt nie te hebben (tis al erg veel voor een kleintje van zijn leeftijd (9 weken) mja hij is dan ook vanaf zn geboorte bijna in gewicht verdubbeld..)

fijn om te horen dat jullie dit allemaal ook meemaken..

liefs!

Terug
Bovenaan