aaarrggg moeilijke paar uur, ik weet het niet

A

Anoniem

Guest
om een lang verhaal kort te maken.(proberen)

Ik zou donderdag ongesteld moeten worden, dat is met een cyclus van 28 dagen. echter kwam mijn eisprong deze maand 2 dagen eerder dan verwacht! en dus al op dinsdag, nu heb ik al een aantal dagen rare gevoeltjes in mijn "maag"baarmoeder ofzo, en dacht ik wie weet. nu had ik vandaag met afvegen heeel klein beetje bloed heeeel klein beetje. maar een ongesteldheid komt toch altijd excact 14 dagen na de eisprong (doormiddel van ovulatietesten weet ik 100% zeker dat dat dinsdag avond was, dus dan zou dit bloed nog geen ongesteldheid kunnen zijn..........

aaagggrrrr ik morgen ochtend gelijk een test doen hopelijk kan ik een beetje slapen want ik word hier zooo zenuwachtig van.

die testen an sensitest die kun je toch iets eerder doen dan je nod??

hoiii,ja die v sensitest kun je 4dgn eerder gebruiken..

hoop het voor je!!

duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laat je nog even wat horen,hoe het afloopt??
suc6!!

groetjes

Oee Spannend.
Heb je al getest? van claerbleu kan je ook eerder testen.
Ik heb vandaag de HA gebeld en hoef niet eens langs te komen. pas in week 8 (over 2 weekjes al) ben nu bezig met zoeken voor een Vk maar das ook lastig. Hopelijk komen jullie snel naar het andere forum... maar ik blijf hier ook nog wel ff kijken hoor... ben nieuwschierig!
xxxx m

ja spannend
hier net zo iets
ik weet dat ik afgelopen vrijdag 2 weken terug de eisprong had (dat leek er op tenminste) maar nu nog geen ongesteld heid vrijdag nog negatieve test
vorige week wat lichte krampen wat kon wijzen op menstruatie maar dat zou vroeg zijn nu gister wat oud bloed in de afscheiding
ik wacht rustig af

Wie weet...
Ik had met afvegen een paar weken terug ook een druppeltje bloed, dus ik dacht ongesteld te worden. Maar de dag erna was er nog steeds niets. En ik had buikpijn die ik herkende van mijn eerste zwangerschapstest als bandenpijn. Twee dagen later dus toch maar getest en ja hoor: zwanger!
Ik hoop voor jou dat het bij je ook raak is.
Succes!

Groetjes, Irene

Ik hoop voor je dat het een inesstelingsbloeding is maar hou er ook rekening mee dat het wel een menstruatie is. Je hoort ook wel dat mensen zwanger zijn geworden tijdens de menstruatie. Ik had/heb altijd laat in de cyclus een eisprong en de menstruaties begonnen dan een week later. Dus denk niet dat het voor iedereen zo is dat een menstruatie 14 dagen later pas begint.

helaas vandaag toch ongesteld geworden en het doet zoooo pijn! alsof benenden alles open getrokken word alsof er 10 kilo aan hangt, helaas....

maar mijn cyclus word zo steeds korter, eerst zat ik altijd op 29 dagen, toen werden het er 28,27 en nu dus maar 26dagen (scheelt wel weer wachten vergeleken bij een cyclus van 30 dagen) maar toch

wat was ik teleurgesteld. had in gedachten mijn belastingeld al uitgegeven aan een kinderwagen en comode...

naja, volle moed op naar ronde 6!

bedankt voor jullie reacties

Bij mij het tegenovergestelde. Ik had cyclussen 28-27-27 en nu 34!!! Had er wel rekening mee gehouden, want merkte aan mijn afscheiding dat mijn ei bijna een week later was dan verwacht, maar toch blijf je hopen.
Op naar de volgende ronde (sinds sept bezig)

Terug
Bovenaan