Aadje, Po, Marjon, Caroline en Renske

Aadje, Po, Marjon, Caroline, Renske... hoe is het?? Ik vind het zo stil rond jullie (en ik mis ook Aadje met d'r vieze praatje hahaha).

X F.

ps: nien en monique, heb weer gereageerd onder mijn eerdere berichtje.

Bedankt voor het vragen! Ik heb op het moment niet zoveel te vertellen, de zwangerwens staat echt op een laag pitje, en het gaat eigenlijk wel goed met mij!

Dus ja, het is een beetje stil misschien. Aadje blijft nog wel even stil met d'r vieze praatje ;-) Ze heeft me goed bang gemaakt, ben nog steeds bang dat ik ook aan de buikgriep ga!

Ik ben lekker bezig met voorbereidingen op onze verhuizing in mei. Marktplaats afspeuren naar mooie kasten, keramisch fornuis, en nog veel meer van dat. Dat houdt me aardig van de straat. En ik heb een nieuwe computer, daar gaat ook nogal wat tijd in zitten. Alles installeren wat je erop wilt hebben en zo. Bovendien moesten de financiën van onze woonvereniging gedaan worden voor het jaarverslag.

Ik krijg bijna weer zin om te gaan werken! Om een uitzendbureau binnen te stappen en te zeggen 'Doe mij maar een leuk baantje'. Of eindelijk eens een begin te maken met een freelance tekstschrijverschap. Ik wacht nog heel even. Eerst nog net iets stabieler worden. Over een maandje moet het wel weer bijna lukken. Voorlopig vind ik het al heel wat dat ik weer aan werk wil denken!

Dus als het stil is, dan is dat een goed teken. Gaat alles goed met jou?

Liefs,
Marjon

Hoi Marjon,

Blij te horen dat het beter met je gaat. En.. ik vind het ook heel goed dat je je nu even op andere dingen concentreert, dan komt dat klussen vanzelf wel weer toch?!
Wat heerlijk dat je heel voorzichtig ook weer aan werken denkt! Neem maar eerst lekker de tijd voor jezelf en voor het vinden van een leuke baan. Kun je trouwens niet terug naar het bedrijf waar je werkte? (je zat toch in de ziektewet).

Nou meis, ben echt heel blij te horen dat het beter met je gaat.

Pas goed op jezelf!

Met mij gaat trouwens prima. Ben erg moe op het moment dus ik ga lekker vroeg naar bed. Op 8 feb. krijg ik de eerste echo. Ik houd je op de hoogte.

Dikke kus F.

Hoiii,

Ik ben er nog hoor, ik reageer ook regelmatig op anderen maar ik heb nu zelf niet ze veel te melden. Vanaf morgen ga ik de ovulatietesten (CB) gebruiken en dan hoop ik maar dat het raak zal zijn. Dan zul je me wel weer wat vaker hier zenuwachtige berichtjes zien typen hoor.

ondertussen leef ik met jullie en de zwangerschappen mee maar ook met de anderen die hier komen.

Lief dat je er naar vroeg :).

En Marjon, fijn dat je weer zin hebt om te werken, is een goed teken. Ik hoop dat je verder je rust kunt vinden, lekker met het huis bezig zijn en zo is ook goed!

Dikke knuffel, Po

Hoi Po,

Die ovulatietesten zijn echt heel erg goed. Zo weet je in ieder geval zeker dat je je eisprong niet misloopt! Ze zijn wat duur maarja, dat is voor een goed doel natuurlijk. Ik hoop dat je snel weer kunt klussen! We houden contact.

X F.

Hoi F,

Ik had daar nog een vraag over. Toen bij jou de ovutest positief was (dus dat het linker streepje even donker of donkerder is dan de rechter), wanneer hebben jullie toen geklust? Alleen die dag of ook de twee daaropvolgende?

Ik hoor het wel, x Po

Hoi F.,
Lief dat je naar me vraagt.
Ik heb thuis geen internet kan dus moeilijk lezen en mailen.
Het gaat goed maar op het gebied van zwanger willen worden redelijk.
Ik word wel steeds moedelozer.
Ik heb woensdag de rontgenfoto van de baarmoeder. Ben ook wel bang voor een eventuele negatieve uitslag. Duim maar voor me. Met jou gaat gelukkig alles goed.
Fijn voor jullie. Nu is het eindelijk jouw beurt.
Ik hoop dat ik snel thuis weer internet heb.

Groetjes van Caroline

hoi Po en Caroline,

Po, we hebben de week voordat ik de eisprong verwachtte om de dag sex gehad. Ook op maandagavond en op dinsdagmorgen had ik een positieve ovulatietest. We hebben toen ook nog dinsdag en woensdagavond sex gehad. Ik zou dus gewoon om de dag klussen en op de dag van de positieve test, en de dag erna nog een keer extra klussen. Het zou natuurlijk voor de spermakwaliteit het mooist zijn als je bijv. op maandagavond sex hebt en dan op woensdagmorgen een positieve test hebt. Op woensdag is dan de zaadkwaliteit het best en dan de dag erna nog een keer voor de zekerheid. Dus gewoon om de dag blijven klussen en op de dag van de positieve test en de dag erna nog een keer extra. Ik bleef ook nog altijd even 5 minuten liggen met mijn billen hoog de lucht in (op een paar kussens). Dit advies kreeg ik van mijn gyn en bij mij heeft het tot 2x toe gewerkt.

Succes hoor! Je klusperiode komt er weer bijna aan dus dan heb je weer volop kansen! Was je de eerste keer trouwens snel zwanger?

En Caroline, was jij snel zwanger de 1e keer? Fijn wat van je te horen! Had al eens vaker een berichtje voor je op het forum gezet maar je bent er inderdaad niet zo vaak als ik (is ook maar goed want ik ben echt een forum-verslaafde geworden!). Ik wil je in ieder geval woensdag heeeeeel veel succes wensen! Laat je weten hoe het is gegaan?

X F.

Terug
Bovenaan