Bedankt voor het vragen! Ik heb op het moment niet zoveel te vertellen, de zwangerwens staat echt op een laag pitje, en het gaat eigenlijk wel goed met mij!
Dus ja, het is een beetje stil misschien. Aadje blijft nog wel even stil met d'r vieze praatje ;-) Ze heeft me goed bang gemaakt, ben nog steeds bang dat ik ook aan de buikgriep ga!
Ik ben lekker bezig met voorbereidingen op onze verhuizing in mei. Marktplaats afspeuren naar mooie kasten, keramisch fornuis, en nog veel meer van dat. Dat houdt me aardig van de straat. En ik heb een nieuwe computer, daar gaat ook nogal wat tijd in zitten. Alles installeren wat je erop wilt hebben en zo. Bovendien moesten de financiën van onze woonvereniging gedaan worden voor het jaarverslag.
Ik krijg bijna weer zin om te gaan werken! Om een uitzendbureau binnen te stappen en te zeggen 'Doe mij maar een leuk baantje'. Of eindelijk eens een begin te maken met een freelance tekstschrijverschap. Ik wacht nog heel even. Eerst nog net iets stabieler worden. Over een maandje moet het wel weer bijna lukken. Voorlopig vind ik het al heel wat dat ik weer aan werk wil denken!
Dus als het stil is, dan is dat een goed teken. Gaat alles goed met jou?
Liefs,
Marjon