Aadje

Daar is Aadje weer en zowaar, nu eens niet om te zeuren!
Gisteren ben ik weer aan het werk gegaan, halve dagen op advies van de bedrijfsarts tot volgende week.
Heerlijk vind ik het.
Na thuis te zijn gekomen uit het ziekenhuis was wel het advies meegegeven voorlopig even niet aan het werk te gaan, maar na anderhalve week ging ik me toch wel vervelen.
Ik had een heel gesprek met mijn leidinggevende vandaag en dat was wel fijn. Zij kent mij behoorlijk goed en vind mij door de strijd sterker geworden.
Zelf had ik dat gevoel ook al.
Zoals ik ook al bij het berichtje van Corina zei, nu ben ik ook gelukkig.
Ik voel me lichamelijk goed, ik heb een topvent, een fijn huis, lieve katten en op het werk gaat het ook weer goed en dat doe ik ook met plezier.
Een kind zou de kroon op alles zijn, laat ik dat vooropstellen, maar het is niet bepalend voor mijn geluk, ik ben het al!
Dit klinkt misschien een beetje krom en ik wil er zeker niemand mee beledigen ofzo en het lijkt net of het me allemaal niet meer kan schelen wat er is gebeurt, 'tuurlijk wel en ik kan me er echt nog wel verdrietig om voelen, maar ik durf vooruit te kijken.
Ik weet ook totaal niet wanneer ik ongesteld moet worden, het kan me even niet schelen ook.
We houden ons keurig aan het advies veilig te doen, want ik ben toch wel nieuwsgierig wat er uit de testen gaat komen. Wellicht niets, maar evengoed is het dan nog vroeg zat om weer opnieuw te gaan proberen vind ik.

En al is het nu buiten rotweer, ik voel me weer stralend. En dat is iets wat ik echt weken niet meer heb gehad.
Dat wilde ik toch even vertellen!

Aadje

Hoi Aadje,

Fijn dat je je weer goed voelt. Dat is al een hele stap en die heb je zelf niet in de hand. Je mag hier best overheen komen, dat neemt niemand je kwalijk. Vergeten doe je het toch niet maar je mag het wel een plaatsje geven toch?
Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen.

Liefs Po

Hi Aadje,

Zag pas net dat jij ook een berichtje hebt geplaatst. Grappig heb je dezelfde genen als ik? Ik voel me ook goed en ondanks het slechte weer geniet ik enorm. Ik denk niet dat je hier iemand mee kan beledigen. Jij gaat er mee om zoals jouw gevoel zegt hoe je dat moet doen. Ik accepteer het ook maar kan me ook heel goed voorstellen dat een ander er langer over doet en misschien niet zo positief is. Dit heet iedereen in zijn waarde laten en laten verwerken hoe een ieder dat wenst. Ik ga er net zo me om als jij en ben ook blij dat de mensen in mijn omgeving dit zo accepteren. Ik liep net buiten in de regen met mijn hond en toen ie mij zo met die druppels op zijn koppie aankeek voelde ik me zo gelukkig. Ik denk gewoon dat er ergens op ons ook iets wacht en wie weet is het ook zo een klein hummeltje en wie weet is het iets anders. Ik denk wel dat als ik op een gegeven moment zou weten dat het er voor ons niet in zou zitten mijn leven anders zou gaan indelen. Voorlopig nog alle tijd dus die beslissing hoef ik nog niet te nemen en dan zien we wel weer verder.

Ik ga maandag weer beginnen met werken en gelijk fulltime. De vorige keer ben ik ook halve dagen begonnen maar deze keer heb ik er lichamelijk lang niet zoveel moeite mee gehad als de vorige keer. Mocht het volgende week toch niet lekker gaan mag ik zo weer halve dagen gaan werken.

Hou je taai.

Corina

Terug
Bovenaan