Aadje

Lieve Aadje,

Tuurlijk zie ik het niet als een gemene reactie! Je bent heel eerlijk en ik kan me jouw gevoel maar al te goed voorstellen. Samen met Cath, (die inmiddels al lang en breed zwanger is) ben ik al van het allereerste uur op dit forum (Cath en ik hebben aangedrongen dat er een forum kwam zwanger worden na een miskraam) en je zult begrijpen dat ik van mei tot nu heel veel meiden zwanger heb "zien" worden en op een gegeven moment wil je zelf ook gewoon zwanger worden! Ik begrijp het maar al te goed en daarbij, de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst! Nog 1 maandje Aad en dan zit het lange wachten erop!!

X F.

Weet je wat het is?
Met jou heb ik nou eenmaal wat meer contact hier dan met anderen en daardoor kwam het bij mij toch wat hard aan.
Slaat echt nergens op, want ergens weet je het natuurlijk wel dat het kan gebeuren, anders zou ik hier niet met iedereen meeleven, toch?
Laten we het maar gewoon op rare Aar houden, haha!

Hoe is het nu met je, zenuwachtiger geworden, of juist minder na gisteren? Of wellicht wel anders soort zenuwen, dat kan natuurlijk ook heel goed!

Nou, ik ga maar weer eens doen waar ik voor gebleven ben! Zit nog op mijn werk, heb het momenteel zo druk dat ik maar ben gaan overwerken.
Maar het werpt z'n vruchten af kan ik wel zeggen.

Meid, ik spreek je vast gauw wel weer en laat ons meegenieten he?

Toedels,

Ariane

Hoi meis,

Met mij gaat het goed. Ik moet op 11 februari voor een echo en natuurlijk houd ik je op de hoogte! Ik blijf ook gewoon op het forum want ik wil jullie niet missen!

Heel veel sterkte deze maand nog met afwachten en we houden contact!

X F

Terug
Bovenaan