Aadje

Ik geloof dat het tijd wordt dat ik weer wat van me laat horen, dus dit is gelijk een berichtje aan iedereen.

Inderdaad is het lang geleden dat ik een bericht geplaatst heb of heb gereageerd op een berichtje. Maar ik lees nog vrij regelmatig mee, dus ik sta wat op de achtergrond.
En eerlijk gezegd denk ik ook dat dat zo gaat blijven.
Momenteel zit ik in een heel ander stadium dan de meeste van jullie hier. Daarbij zijn er ook een hoop nieuwe bijgekomen, wat eigenlijk goed is (gezien het onderwerp van dit forum klinkt dat eigenlijk heel raar), ik maak weer plaats voor een ander. Er valt gewoon niet zoveel meer te vertellen.

Het zwanger willen worden heeft een beetje de scherpe kantjes verloren.
Begrijp me niet verkeerd, want ik zou ook liever nog gisteren zwanger zijn dan morgen, maar wij hebben het zowiezo uitgesteld tot na de zomer, ongeacht de uitslagen. Want dat speelt natuurlijk ook altijd nog een rol bij ons, het wachten op de bloeduitslagen naar aanleiding van het herhaalde onderzoek naar mijn bloedstolling.
15 april moet ik weer naar het ziekenhuis. Dat laat ik jullie zowiezo weten, hoor!

En verder gaat het momenteel niet zo goed met mij, eigenlijk al geruime tijd niet. Dat uit zich in een lichaam onder exceem en huilbuien. Dit heeft wellicht ook te maken met de miskramen, ik zit nu precies tussen twee uitgerekende data in en ook nog is het wachten dus op die uitslagen,  maar verder loopt het op mijn werk ook nog steeds niet zo soepeltjes tussen mij en een aantal collega's en nog een behoorlijke werkdruk bovendien.
Er zijn dagen dat ik boven op de berg zit, om dan vervolgens de volgende dag in het diepste dal te zitten om het zo maar eens te zeggen.
En ik kan eigenlijk niet goed de vinger op de zere plek leggen, ik zit gewoon niet lekker in mijn vel.

Maar ik wil er ******** nou eindelijk wel eens vanaf!!!!! Want dit gaat gewoon niet!
Ik loop bij de Riagg en dat helpt op zich wel, maar ja, ik zou het liefst een paar keer per week komen, maar de psych plant in keer in de twee weken een afspraak. Ik moet natuurlijk niet teveel afhankelijk van haar worden, dat begrijp ik ook wel.
Maar met dit gezeik is het net als met alles bij mij, als ik iets wil moet dat ook direct gebeuren, maar hier gaat die vlieger niet voor op.
Gevoel is nou eenmaal niet te sturen. Het is wel beinvloedbaar, zeker dat mooie weer heeft wel geholpen, maar het is dus niet zo dat het dan gelijk over is.
Ik heb dat denk ik nog niet helemaal voor mezelf geaccepteerd, als ik dat doe denk ik dat het wel beter gaat.

Het zo opschrijven lucht in zekere zin ook wel weer een beetje op. En natuurlijk zou Aar Aar niet zijn als het breed omschreven moest worden, haha.
Nee, lange epistels ben ik nog steeds niet verleerd!

Meisjes, ik wens jullie alle goeds van de wereld toe, met vooral veel dikke buiken.
Nogmaals, ik ben niet echt weg, ik hou jullie in de gaten!

Een dikke  en  van Ariane

hoi Aadje,

fijn dat je er weer bent hoor. Ook ik heb je hier best gemist.

Zelf ben ik hier ook niet veel meer, maar net als jij lees ik de boel nog wel.

En je weet het hè, ook mij kan je mailen hoor, of heb je die niet meer?

Als je wil, zeg je het maar.

Een beroerde toestand meid waar je inzit nog steeds.

Gooi het er maar lekker uit, misschien helpt dat ook een beetje.

veel liefs Hester  

quote: Hester1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2005 10:25:38'));

Ik WIST dat ik nog wat moest doen, haha!
Oei, het schaamrood staat me op de kaken, wat erg...........................
Ik zoek je adres even op bij jou eerdere bericht aan mij.
Bericht komt eraan, maar kan wellicht even duren omdat ik momenteel een beetje drukdruk ben en ik een lang weekend wegga omdat ik vrijdag jarig ben.
Dus dan weet je dat.

Ariane

Terug
Bovenaan