aaggrrrr!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wordt er gek van... iedere keer naar de wc en niks.... ben nu al 5 dagen overtijd en heb ook al 5 dagen het gevoel elk moment ongesteld te gaan worden en toch blijft het uit...

Heb dus net een test gedaan en hartstikke negatief natuurlijk.. kan het alsnog zo zijn ? wie heeft hiermee ervaring ??
Heb in het verleden al 2 keer een miskraam gehad en dat was geen pretje. Ben nu al 2 jaar van de pil, maar omdat er problemen zijn rondom de gemeenschap is het telkens maar weer afwachten of net die ene of twee keer genoeg zijn om raak te schieten. Wordt er soms een beetje moedeloos van... HELP ME !! Advies zou leuk zijn..

nanny

Hai nanny,

Het kan alsnog raak zijn hoor. je hoort vaker dat vrouwen pas later positief testen. Ik hoop het voor je. Als jullie sexuele problemen hebben adviseer ik je om daar eens goed met elkaar of misschien een vertrouwenspersoon over te praten.
Bij ons ontstonden ook problemen op sex gebied. Vriendje kreeg het moeilijk rond de eisprong omdat de druk zo hoog kwam te liggen. Wij hebben een moeilijk en lang gesprek hierover gehad en zijn uiteindelijk bij Christine LeDuc beland, waar we hele fijne "ondersteuning" hebben gevonden en probleem was voor ons daardoor opgelost. Misschien is jullie probleem van heel andere aard, maar fijne ongecompliceerde sex is erg belangrijk om tot conceptie te komen. Onderschat het niet!
Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent!!! Die onzekerheid is killing!!

liefs, Annette

Hoi hoi, er zijn zeker vrouwen die ervaring hebben met over tijd zijn en nog niet positief testen. Kijk maar eens bij dat topic al een week ovetijd en....  daar zit ik ook...
Gelukkig houden we de moed erin, zeker voornamelijk door de dames eerder in dit forum die uiteindelijk nog wel positief getest hebben!!

Wij hebben ook wat problemen gehad met de gemeenschap,  maar dat was niet zozeer bij het zwanger willen worden (al hebben we hierbij wel een paar keer gehad dat "hij" niet wilde, ik denk simpelweg omdat het te veel "moest") maar meer daarvóór. Ik had altijd erg veel pijn. Uiteindelijk bleek dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Met wat pillen, zalf, en tips van de huisarts is dat gelukkig van de baan!!!

Ik hoop het onwijs voor je dat het raak is en wens jullie een heel liefdevol en ontspannen 2007 toe!!

Hai annetteprins,

Ik herken me heel erg in jouw verhaal. Ook mij vriend heeft rond de eisprong moeite omdat voor hem gevoelsmatig de druk dan heel hoog is. Op alle momenten in de maand is er niks aan de hand maar rond mijn eisprong gaat het niet altijd goed.

Ook wij hebben zoals zij dat zo mooi zegt ondersteuning gevonden bij Cristine le Duc. Ik woon in een plaats waar ze een grote winkel hebben en ben daar heel goed geholpen.

Ben wel blij om te lezen dat er meer zijn die dezelfde problemen kennen. Bij ons helpt het heel goed en nu maar hopen op een snelle zwangerschap.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan