Aagje

Beste Mensen.
Op verzoek van Aagje heb ik alle reacties uitgeprint. Ze bedankt iedereen voor het medeleven. Het gaat nog niet goed met haar. Ze ziet het niet zo meer zitten. Voorlopig zullen jullie mij niet meer treffen op dit forum. Zelf ken ik hier niemand, maar dit doe ik voor Aagje. Over een tijdje kan ze zelf nog eens beslissen of ze verdere contacten weer voortzet. Veel dank voor alle liefde en kaarsjes! Het doet haar goed te horen, dat er zoveel mensen aan haar denken.
Hartelijke groet,
Zus
 
Hoi
Als jullie het niet vervelend vinden zal ik de komende tijd steeds weer reminders op de site zetten voor de kaarsjes.
Ik vind het verdrietig om te horen dat Aagje zo in de put zit ik wilde dat er meer was dat ik voor haar kon doen op dit moment.
Ik ga in iedergeval door met de kaarsjes.

Jeanette
 
Heel lief Jeanette.
Ik blijf zeker mee doen want al komt ze niet meer terug hier, wij kunnen haar blijven steunen. Ik kan me heel goed voorstellen als ze hier niet meer terug komt want dat is natuurlijk heel pijnlijk.
Ik vind het ook heel vervelend dat ik niet meer voor Aagje kan doen maar wat de zus al schrijft, ze voelt dat we aan haar denken en dat doet al heel veel.

Liefs, Ank
 
Ja, dat moeten we zeker doen. Als mensen aan je denken in een moeilijke tijd, dan brengt dat zeker steun. Al kunnen we haar lichamelijk niet helpen, dan proberen we dat zeker geestelijk.
We wensen haar veel kracht en liefde!!
Ayse
 
Terug
Bovenaan