AAh!!! Ik kan niet wachten!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Echt super grappig om te lezen dat veel meiden na de eisprong veranderen in een mega ongeduldig typje terwijl we voor de eisprong alles een beetje van ons af kunnen zetten. Vandaag is het 19 februari en volgens babybrabbel is mijn NOD 27 februari. Maar ik kan niet meer wachten!!! We zijn heel bewust rond mijn eisprong even ertussenuit gegaan. lekker een hotelletje gepakt, uit eten en andere gezellige dingen gedaan...ze zeggen weleens dat relaxen in een andere omgeving juist helpt...wie weet.
Volgens Pendie (die heeft mij gependeld) zou ik in maart zwanger raken, maar eind februari vind ik ook goed hoor! hahaha
Nog even wachten dus...

Wie heeft er nog meer haar NOD op 27 februari???

Liefs Wan

Hoi Wan,

Ik weet precies wat je bedoelt; ik kan ook niet wachten!!! Ik heb mijn n.o.d. 27 of 28 februari. Kheb met ovulatietesten gewerkt maar toch was het me niet helemaal duidelijk of ik mijn eisprong nou  13 of 14 februari gehad heb.. Maar ik ga voor het gemak maar uit van 14 februari, dus n.o.d. 28 februari. Kdenk dat ik evengoed 27 februari alvast een testje doe, wie weet...
Zucht, die laatste anderhalve week gaat echt mega-langzaam...
Maar we komen er wel!!!

Succes!! En ik hoor het wel als het zover is hè!

Groetjes Jenny

Hoi meiden,

Ik weet precies wat jullie bedoelen, ik word ook stapel van dat wachten. Heb ook mijn NOD rond de 27e. Vorige ronde was mijn cyclus 25 dagen dus het zou ook rond de 24e kunnen liggen. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en op de 13e had ik 2 vette strepen, daar was ik gewoon al blij van omdat ik vorige maanden geen eisprong heb gehad volgens de testen. Het zou toch te mooi zijn om waar te zijn als het raak zou zijn. We zijn nu in ronde 5 en ik begin al aardig ongeduldig te worden, erg he? Er zijn hier meiden die al veel langer bezig zijn. Ik heb ook laten pendelen en ik heb 3 pendels voor februari en 1 voor september.... nou ik houd jullie in de gaten! Heel veel succes!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan