aahh mijn kleine ventje.........

A

Anoniem

Guest
wordt groot.

Hij kreeg vandaag een uitnodiging voor een kijkmorgen op de basischool. En op 20 augustus gaat hij dan echt naar school. Ik moet er nog erg aan wennen het is zo gezellig met hem in huis.
Ik denk dat ik 20 augustus nog wel een traantje moet laten

Groetjes sandra

Oh wat worden ze snel groot he!
Kom de 20e augustus dan maar extra hier 'forummen'... dan gaat de tijd vlugger en kan je hem al snel weer gaan ophalen.

Liefs Kirsten mv Tyche

Goh wat spannend!.. Het laat je inderdaad weer even stilstaan dat ze groot worden ja,.. Maar goed ook. Hij zal het er straks erg naar z'n zin hebben denk ik!
Een traantje laten mag best, het is weer een fase in zijn leven die succesvol is afgesloten, tijd voor de "grote" wereld!!

Esmé mv Kay

Hoihoi,
Vreselijk vond ik het toen de oudste naar school ging(hij wordt volgende week alweer 6).
Ik heb thuis ook een potje zitten janken.
Het is toch een hoofdstuk afsluiten,je kleintje wordt groot!
Maar,om je een hart onder de riem te steken,het went!.....al duurt dat wel even.
Groetjes Tanja

Ze worden echt snel groot ja.....
maar dit is wel weer een hele nieuwe en leuke uitdagende fase voor je mannetje.
Maar voor je jezelf ook.....je moet er je ritme in vinden in het halen/brengen en kijken wanneer en hoe je alles tussendoor kan doen en vooral hoe je de kleinste zijn dag erop indeelt.
Mijn dochtertje gaat nu een dikke maand en ze vind het super.....in het begin had ik er ook moeite mee maar als ik zie hoe graag ze gaat en thuiskomt met allerlei verhaaltjes en vriendjes en vriendinnetjes opdoet ....nou dan kan ik daar ook weer van genieten.
En stiekum krijg je zo ook weer wat meer rust voor jezelf en kan je van de kleinste meer genieten.
Maar het aftellen kan beginnen want augustus is zo daar....suc6
Nessie

Laat jij maar lekker een traantje hoor Sandra,mag gerust..hoort er allemaal bij meid.Hoe vind Nick hetzelf dat hij naar school mag(euh moet)??

Liefs Kitty en Tess.

Hoi Skitje
Ik weet niet of Nick wel door heeft wat het betekent. Hij hoort dat anderen naar de basisschool gaan en nou wil hij ook. Maar hij zal toch moeten wennen en mama ook

Het scheel wel dat ik Tess nog in huis heb.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan