Aahhhh..het gaat dooien..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik geniet zo van dit weer he..echt..
Nu lees ik op de knmi site dat het gaat dooien overdag..jammer!
Vandaag nog met de kids een paar uur het ijs op geweest. Lieve mee, en die zat achter op de slee te schateren van de pret!
De oudste twee om de beurt trekken, en zelf met de slee zo van de kant af roetsjen..
Dat is toch prachtig, als ze met rode wangen binnenkomen, en helemaal blij zijn..
Vind dit weer 10 keer beter dan die regen die ons ws weer te wachten staat..

Gr Rina

Hoi Rina,

Heerlijk he, dit weer? Inderdaad er maar van genieten zolang het kan. Ik loop heel de week op snowboots buiten!
Jammer dat het gaat dooien en dat we (zeer) waarschijnlijk weer regen tegemoet gaan!

x miranda

Hey,

Ik vind het ook jammer dat het weer gaat dooien. Ik wil ook zo graag op de slee met Vera, maar op de vrije dagen (zoals nu) is ze weer eens ziek dus dat zit er voor ons dit jaar nog niet in denk ik.

Groetjes Karin

Ja erg jammer! Bij ons redelijk in de buurt was een hele plas bevroren, dus er werd heerlijk geschaatst. Helaas kan ik nu niet schaatsen met mijn dikke buik. Anders had ik zeker schaatsen gekocht/geleend om te gaan schaatsen. Ik kan het niet goed, maar vind het erg leuk, want zo vaak komt het niet meer voor dat je echt goed kan schaatsen.

Is een van jullie wezen schaatsen?

groetjes MAris

Terug
Bovenaan