Aaii, van de trap gevallen !

Hallo allemaal.
Ik had al een tijdje niets meer van me laten horen, maar op het werk is het drukker geworden, dus even minder tijd... Maar goed, zoals de topic laat raden... Afgelopen donderdag ben ik zo'n 8 treden van de trap gevallen, met mijn dochter. Had gladde sokken aan en maakte een draai en woepss.. daar gingen we..
Gelukkig had mijn dochter behalve de schrik niets en ik viel op de zijkant van mijn rug en billen. Heb nu zo'n compleet testbeeld op mijn bil. Geen fraai gezicht, maar beter dat dan iets anders..
Voor de zekerheid naar de verloskundige geweest en daar het hartje geluisterd. Alles was goed. Wel heb ik de volgende dag veel meer dan normaal slijm verloren, dus ik vermoed dat mogelijk door de val de sluimprop al verloren ben. Maar zover ik dat weet, heeft dan niet echt veel met het opgang komen van de bevalling te maken. Heb verder ook geen last van krampen, bloed of andere dingen die daar op kunnen wijzen.
Kortom het is allemaal goed afgelopen, daar ben ik wel erg blij om.
Alles gaat, afgezien daar dus van, prima. Het wordt wat zwaarder, maar dat is logisch. Geb. kaartjes en kamertje zijn nagenoeg klaar. Volgende week dinsdag mijn laatste werkdag, dus dat zijn goede vooruitzichten .

Dus dames, kijk uit met de trap !!!

Gr. Mamajo (33+1 wkn zwanger van nr. 2)

Oei! Pas je op!
Gelukkig is het goed afgelopen en hebben jij en je dochtertje buiten de schrik en blauwe plekken om niets aan dit avontuurtje overgehouden..............

Gr. Rimke
31+2 weken

ai, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig is het allemaal meegevallen. Hoe gaat het nu? Heb je er nu nog veel last van? Of valt dat ook heel erg mee.

Ons zoontje kan gelukkig zelf heel goed de trap af, maar wil nu toch steeds vaker weer gedragen worden. Ik lette al goed op, maar nu nog maar een beetje extra. Is toch weer een waarschuwing. Een ongelukje is zo gebeurd.

Groetjes,
susan

Jeeeeeetje zeg!! Nou gelukkig maar dat alles goed is afgelopen. Mijn oma vertelde dat ze, toen ze 4 of 5 maanden zwanger was van mn tante, een keer van een trapje in de keuken is gevallen, plat op haar buik!
Gelukkig is dat ook goed afgelopen toen, ze kunnen wel wat hebben die buiken hihi

Terug
Bovenaan