Aambei die maar niet over gaat

Hi,

Ik ben 30 weken zwanger en vanaf al het begin vaak obsipatie gehad, dit is nu wel beter. Vaak aambei gehad die kwam en binnen week of 2 wel weg ging. Nu heb ik een aambei die 3 weken geleden een week lang echt zeer deed en zowat op springen stond. Met curanol creme zachter gekregen en doet niet meer pijn. Maar hij zit er nog wel duidelijk, hoelang duurt zoiets? De huisarts zegt er niets aan te doen kunnen omdat ik zwanger ben.

Ik ben blij dat hij niet meer pijn doet maar wil hem wel zsm weg hebben. Iemand tips?

Bij mij ging het voor de bevalling niet meer weg. Na de bevalling was het wel vrij snel weg. Maar er is zo'n leeg flapje zeg maar achtergebleven. Ach ik heb er nu geen last meer van. 

Volgens mij rond week 18 ontstaan en nu met 35 weken nog steeds. Heb wel zalf gekregen tegen de jeuk/pijn/irritatie, maar huisarts kon er verder niks voor geven.
Had het bij 1e zwangerschap ook, is daarna gewoon weggegaan. Heb dus hoop dat dat nu ook gebeurd. Ze zeggen dat maar liefst 85% van de zwangere dames last krijgt van aambeien... gewoon uitzingen vrees is dus!

MammavanT, dus ik heb geen keus door t maar te accepteren tot na de bevalling haha. Hij is wel wat gekrompen! Daar al heel blij mee.

Mabesi, ben bang dat t dan idd uitzingen wordt.
Had er ook al vroeg in de zwangerschap last van en ze gingen wel gewoon weg. Ben bang dat deze niet meer weggaat, hij is wel geslonken en doet geen pijn meer wat dus erg scheelt. Hopen dat ie alsnog verdwijnt!

Geen keuze zei ik niet. Ik gaf mijn ervaring. 
Ik heb met verschillende middeltjes geprobeerd. Maar de verloskundige zei mij ook dat het vaak ook pas na de bevalling weer wegtrekt. Ik heb er gelukkig niet lang pijn aan gehad. Het jeukte wel veel. En ik vond m best wel imposant haha!

Terug
Bovenaan