aambei?!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Volgens mij heb ik vandaag een aambei ontdekt.....weer zo'n leuk cadeautje van de bevalling en ik was al aardig in de prijzen gevallen; spatader op m'n schaamlip, hechtingen, naweeen en natuurlijk de onvoorkombare 'surfplanken'...
Maar goed...ik heb hier helemaal geen ervaring mee...gaat zo'n ding vanzelf weer weg?!

Groetjes Rian,
trotse mama van Hugo (6/10/07) en Emma (3/01/06)

Volgens mij kun je er zalf voor krijgen maar ik heb werkelijkwaar ook geen ervaring met zo'n ding. Ben benieuwd.
Hoe is het met Hugo?

Monique

Hoi Rian,

Hé bah, vervelend.
Heb gelukkig ook geen ervaring met die dingen, hoop ze ook niet te krijgen.

Maar er is idd zalf voor.
Op mijn werk (in de zorg) gebruiken we daar Lidocaïne zalf voor.
Ik zou het als ik jou was even vragen bij de apotheek of anders kan je het misschien aan je vk vragen (dat kan toch zeker nog wel na je bevalling?).

Kruimel ( 40 + 6 )

hoi,

Ik heb ze ook.(voor de 3e keer)
Ik heb er zalf voor gekregen die verlicht de pijn.
Verder kun je niet veel meer doen als afwachten tot ze weg   gaan.
Ik geloof dat je er ook medicijnen voor kan krijgen maar die krijg ik niet omdat ik nog zwanger ben.
Heb ze bu al weer 1,5 week en de vorige keren heeft het toch wel 3 weken geduurd.
Zou in iedergeval als het echt pijn doet even naar de dokter gaan die schrijft je 'n zalfje voor.
Als de pijn verlicht word is het al een hele verbetering geloof me heb het wel genoeg ervaard!hahahaaha.
Succes.
Groetjes Yocha (38wk)

Het doet gelukkig geen pijn, het jeukt alleen een beetje dus ik wacht rustig af!
Bedankt!

Groetjes Rian

Terug
Bovenaan