aambeien...curanol pilletjes?

Hallo allemaal!

Een steeds weer terugkerend onderwerp, ben ik bang........ik kan alleen nu de vorige topic niet meer vinden.
Anyway, ik heb dus behoorlijk last van aambeien. Dit komt niet van de constipatie, want ik ga meestal 2 tot 3 keer per dag (heel fijn voor mijn darmpjes, niet zo fijn voor  
"de uitgang", zullen we maar zeggen).

Via via gehoord van Curanol en die creme smeer ik er nu elke dag op. Helaas helpt dit niet (genoeg) en ben ik op zoek naar iets dat beter helpt. Ik heb gehoord dat er van dit merk ook pilletjes zijn (geen zetpillen), die je 2 maal daags moet innemen?
Bij de apotheek kennen ze het niet. Wie weet of dit helpt en waar ik het kan kopen?
Bedankt!

NathalieMS
(32w+5)

Hey!

Ik ken het probleem nog van het einde van mijn vorige zwangerschap... Niet tof...
Heb het even " gegoogeled" voor je. De pillen-variant die jij waarschijnlijk bedoelt heet:
Curanal. Zit 1 letter verschil in dus! Even intikken bij google en je vind vast wel wat je zoekt!! Succes!

-X- Marieke

Kan je je ervaring delen als je iets gevonden hebt wat helpt want ook hier helaas last ervan, het rare is geen pijnlijke (nog niet) maar echt fijn vind ik het ook niet!

Ik heb zowel de creme als de pilletjes gekregen na de bevalling van onze 2e dochter en ze waren toen alleen te krijgen via de verloskundige die besteld ze voor je en dan worden ze thuis gestuurd.

Misschien kun je het eens aan je verloskundige vragen.

ik meen dit serieues hoor,maar je kan ook neusspray gebruiken.
gewoon elke keer als je naar   de wc bent geweest even schoonwassen en dan neusspray tegen je aambei sprayen.
heb die tip van een verpleegster in het ziekenhuis gekregen en heb er echt baat bij gehad.
na allebei mn bevallingen heb ik het gebruikt en tussen door als er weer eens 1 de kop op stak,en het heeft mij echt heeeel erg goed geholpen.
welk merk maakt niet uit.

Je bedoeld neusspray voor als je verkouden bent? Nou ja, baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb er (nog) geen last van, maar zal dit onthouden als de nood aan de man/bil komt haha.

Miriam.

Ook hier last van dit bekende zwangerschaps kwaaltje...

Gelukkig helpt bij mij Spertie creme helemaal geweldig: een paar keer smeren en weg is ie

Deze creme mag je alleen niet bij bloedende aambeien gebruiken.

Suc6 ermee.

Liefs Nika

Terug
Bovenaan