Aambeien.. genant.

<p>Ik ben ruim 35 weken zwanger en ik merk na ontlasting dat ik een aambei heb. Deze trekt gelukkig wel weer naar binnen korte tijd daarna... </p><p>Ik ben als de dood dat door de bevalling deze erger worden of zelfs meer... Ik had ze inwendig al door spastische darmen.</p><p>Wat hielp bij jullie? Zijn er ook zalfjes die ervoor zorgen dat ze verdwijnen? Vind het echt erg....</p>

Idd heel vervelend. Had het ook al de laatste week van de zwangerschap en Ja nu na de bevalling nog veel erger....
Vooral heel vervelend dat het kan jeuken en soms pijn doet bij harde ontlasting..
Ik gebruik curanol tabletten en zalf.. de jeuk is weg maar nee het laat je aambei niet verdwijnen ?

[quote quote=10185811]Idd heel vervelend. Had het ook al de laatste week van de zwangerschap en Ja nu na de bevalling nog veel erger…. Vooral heel vervelend dat het kan jeuken en soms pijn doet bij harde ontlasting.. Ik gebruik curanol tabletten en zalf.. de jeuk is weg maar nee het laat je aambei niet verdwijnen ?[/quote]
Curanol? Moet ik dat eens gaan halen! Ja doet pijn na de stoelgang. Maar het ergst vind ik nog dat je ze gaat zien... Wil ze echt weg hebben dan.
Gelukkig trekken ze nu na de stoelgang nog weg. Maar ik vrees voor na de bevalling ..

Dat heb ik ook. Na de stoelgang wat groter, maar daarna trekt het zich wat terug..
Ja curanol werkt wel tegen de jeuk en pijn.. Ze gaan er alleen niet van weg

Volgens mij krijgt bijna iedereen door de bevalling flink aambeien. Dus daar zou ik me maar op voorbereiden... Ik hoorde van een vriendin dat ze bij Kruidvat aambei-tabletten verkopen die goed werken. En daarnaast zalf. 
Ik heb er zelf ook al een, door obstipatie. Daartegen vind ik lijnzaadolie en psylliumvezels goed werken.

Ik ben 37 weken en heb ook last van den aambei. Na een dagje diarree kwam hij tevoorschijn en deed echt pijn. Ik gebruik nu een week curanol zalf en tabletten en hij is een stuk kleiner geworden en voel hem njet meer. Ik probeer veel vezels te eten zodat mijn ontlasting zacht is. 
Ik vrees ook dat hij njet meer helemaal weggaat en vrees ook voor de bevalling dat het dan weer erger wordt...

Wat vervelend zeg!
Ik gebruikte tijdens de zwangerschap curanol omdat ik gewoon bloedde na een grote boodschap.
Na de bevalling had ik dus een paar aambeien, hmpff..
Toen ook na elk wc bezoek curanol gesmeerd en ze waren binnen 2 weken als sneeuw voor de zon verdwenen.
Curanol mag je ook gebruiken tijdens je zwangerschap dus ik zou deze halen en direct gaan smeren. Bij mij trok het hierdoor wel weg :)

Terug
Bovenaan