aambeien (zoontje is 16 maanden oud)

Dames, met spoed een reactie gezocht.

Mijn zoontje had vlakbij z'n anusje een gevoelige huid. Toen ik dit insmeerde, voelde ik daar een bobbel(tje). Ik heb er gewoon Sudocreme opgesmeerd, maar hij vindt dit niet echt prettig heb ik het idee.
Ik denk dat het een aambei is. Het is ook alleen te voelen, je ziet niet dat er een bobbel zit. Moet ik daarvoor echt een aambeien smeermiddel halen of is Sudocreme of Bepanthem voldoende?
Wie heeft hier ervaring mee?

als hij er last van heeft zou ik denk ik niet zelf aan het dokteren gaan, maar even laten zien aan de huisarts. Die kan beter bepalen wat het is, of het misschien iets anders is, en wat je het beste kan doen.
Succes ermee, Joke.

quote: Wendela schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2007 12:22:01'));

Dames, met spoed een reactie gezocht.

Mijn zoontje had vlakbij z'n anusje een gevoelige huid. Toen ik dit insmeerde, voelde ik daar een bobbel(tje). Ik heb er gewoon Sudocreme opgesmeerd, maar hij vindt dit niet echt prettig heb ik het idee.
Ik denk dat het een aambei is. Het is ook alleen te voelen, je ziet niet dat er een bobbel zit. Moet ik daarvoor echt een aambeien smeermiddel halen of is Sudocreme of Bepanthem voldoende?
Wie heeft hier ervaring mee?

Hoi wendela,

Wij zijn gisteren bij de huisarts geweest met ons zoontje van 18 maanden. Hij heeft al weken last van rode en pijnlijke billetjes. eerst was het een schimmeltje en nu heeft ie een aambei. Wij zagen het dit weekeind voor het eerst, mijn moeder was er ook en die dacht al dat het dat was gelijk de volgende dag gebeld voor een afspraak.
Nu is het zo we smeren hem nog steeds in met de creme vd schimmel of sudocreme maar omdat ie af en toe flink moet drukken als ie poept krijgen we als het zo blijft   of er meer komen een lakseer drankje wat geen kwaad kan en hopen dat het overgaat.
We hoefde er nog niets aan te doen nu.

Succes ermee

Greetz sandra mama van niels ( 1,5 jaar)

Terug
Bovenaan