Aambeien

<p>Is een minder onderwerp maar wie van jullie heeft ook na de bevalling last van aambeien? Ik merk dat ik na 10 maanden er nog steeds flinke last van heb. Dat het nu ‘afzakt’. Meerdere vrouwen die hier last van hebben? </p><p>Wat kan ik doen? Of heeft iemand tips?</p><p> </p>
 
Vervelend dat je er nog steeds last van hebt! Je hebt in die tien maanden vast al van alles geprobeerd..?
Ik had ze na de bevalling, heb Curanol tabletten (oraal gebruik) en Curanol zalf in combinatie gebruikt. Werkte als een tierelier, was er zo van af. Hopelijk is dit iets wat je ook nog kan proberen! 
 
 
Hier hebben veel vrouwen last van na de bevalling. Heb je al zalf én pillen gebruikt? Curanol bijvoorbeeld. En anders via je huisarts het terug laten duwen... sterkte ermee! 
 
Ik ook ja. Maar ik schrik er wel een beetje van dat je er na 10 maanden nog last van hebt! Dan zou ik naar de huisarts gaan denk ik. 
Mijn bevalling is pas 5,5 week geleden. Op het begin ook curanol zalf en tabletten. Nu zitten ze er volgens mij nog wel, maar ik heb er geen pijn meer van. Ik had ook al die tijd na de bevalling hele harde ontlasting gehad  dus het was elke keer een bloedbad, naar de wc gaan (sorry, onsmakelijk verhaal) 
 
Ja ik ook! (3 wkn geleden bevallen)
Ben nu paar dagen bezig met curanol tabletten en zalf en merk dat ik er geen pijn meer aan heb. Ze zitten er nog wel.
Eerste week na de bevalling geen pijn aan gehad, tot vorige week, huilend bloedend op de wc.. Vreselijk?
 
 
Dat dacht ik ook te hebben, maar bij mij bleken het fissuurtjes te zijn. (AU!)
maar dus andere behandeling gekregen en toen was ik er heel snel vanaf.....
Toch nog eens goed laten bekijken door je huisarts?
 
Ik zou het na zo’n tijd inderdaad even laten nakijken bij de huisarts. Deze krijgen hier regelmatig mee te maken, je hoeft je hiervoor niet te schamen. Bij mij bleek voldoende drinken, goed eten en de billenzalf van onze kleine voldoende te zijn. Wij hebben die van Weleda en ik smeerde/masseerde het twee keer per dag goed in. Het lijkt erop dat het nu weg is. 
 
Mijn zoon is nu 15 maanden en ik heb ook nog steeds aambeien. Na de bevalling hebben de curanol zalf en tabletten niet geholpen. Ik heb er geen last van, maar als iemand de gouden tip heeft? Ik ben ze liever kwijt dan rijk.. 
ik lees hierboven iets over terugduwen????? Kan dat? Door de huisarts? Nog nooit van gehoord namelijk
 
Terug
Bovenaan