A
Anoniem
Guest
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry voor het super onsmakelijke onderwerp, daarom ben ik zoooo blij dat ik dit hier kan schrijven en niet met mijn vriendinnen hoef te bespreken
Daar komt ie:
Ik heb van mijn vorige zwangerschappen kleine aambeien overgehouden, die kreeg ik zo na een paar maanden. Na de bevalling gingen ze maar niet weg en nu twee jaar later heb ik ze nog.
Nu ben ik bezig om zwanger te worden, zit op t moment op t wachtvbankje. Kan volgende week testen...
Nu beginnen out of the blue ineens die aambeien weer super op te spelen, ze zijn ineens HEEL erg opgezwollen en doen vreselijk pijn!!!!
Ik heb helemaal niks raars gedaan of op t toilet me anders gedagen dan de afgelopen 2 jaar????
Zou dit al met een evt. zwangerschap te maken kunnen hebben??????
Ik ben echt heel benieuwd...
heeft iemand daar ervaring mee......
x mama Robe
Daar komt ie:
Ik heb van mijn vorige zwangerschappen kleine aambeien overgehouden, die kreeg ik zo na een paar maanden. Na de bevalling gingen ze maar niet weg en nu twee jaar later heb ik ze nog.
Nu ben ik bezig om zwanger te worden, zit op t moment op t wachtvbankje. Kan volgende week testen...
Nu beginnen out of the blue ineens die aambeien weer super op te spelen, ze zijn ineens HEEL erg opgezwollen en doen vreselijk pijn!!!!
Ik heb helemaal niks raars gedaan of op t toilet me anders gedagen dan de afgelopen 2 jaar????
Zou dit al met een evt. zwangerschap te maken kunnen hebben??????
Ik ben echt heel benieuwd...
heeft iemand daar ervaring mee......
x mama Robe