aambeien

A

Anoniem

Guest
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry   voor het super onsmakelijke onderwerp, daarom ben ik zoooo blij dat ik dit hier kan schrijven en niet met mijn vriendinnen hoef te bespreken

Daar komt ie:
Ik heb van mijn vorige zwangerschappen kleine aambeien overgehouden, die kreeg ik zo na een paar maanden. Na de bevalling gingen ze maar niet weg en nu twee jaar later heb ik ze nog.

Nu ben ik bezig om zwanger te worden, zit op t moment op t wachtvbankje. Kan volgende week testen...

Nu beginnen out of the blue ineens die aambeien weer super op te spelen, ze zijn ineens  HEEL erg opgezwollen en doen vreselijk pijn!!!!
Ik heb helemaal niks raars gedaan of op t toilet me anders gedagen dan de afgelopen 2 jaar????

Zou dit al met een evt. zwangerschap te maken kunnen hebben??????
Ik ben echt heel benieuwd...

heeft iemand daar ervaring mee......
x mama Robe

Sorry, herken het niet........

Succes met wachten, want dat is helaas het enige wat je kunt doen.........

Gr. Rimke

Ik heb tijdens mijn zwangerschap al verschillende keren last gehad van aambeien, maar dat was toen ik al wat langer zwanger was.

Wat bij mij helpt is hamameliszalf van dr Vogel.
Het verzacht de pijn en de aambeien worden er minder door.
Wie weet heb je er ook baat bij.

Sterkte ermee.

Mickey
36 weken zwanger

hoihoi!!!

Wat heel erg goed helpt is Curanal!!! Kan je via internet bestellen. Kan je niet zomaar ik de winkel kopen maar google maar eens. Dit werkt echt heel erg. Ik hoor vaak dat andere middelden even helpen of de pijn verzachten maar het probleem blijft er vaak nog.

Sterkte Ester

Esther,

Mag je dat ook gebruiken in de zwangerschap dat je weet?????
Liefs en bedankt!!!

AnneRobe

Hey annarobe,

Gelukkig heb ik nergens last van gehad, maar je mag Curanal gebruiken tijdens de zwangerschap. Wat ook helpt is xylometazoline neusspray erop sprayen. Klinkt een beetje raar maar het helpt wel. Dat is een neusspray voor de verkoudheid en zorgt ervoor dat de aambeien slinken en dus minder last.  
Succes ermee

Groetjess

Mag je idd ook tijdens de zwangerschap gebruiken.
Neusspray kan idd ook maar daar gaan ze volgens mijn niet van weg..
ester

Terug
Bovenaan