Aambeien

Ik wist dat ik er één had en dat die geslonken was maar daar wel een huidflubbertje van heb gekregen. Gisteren voelde ik weer pijn en ging toch met een spiegel kijken en zag serieus een tros aambeien. Ben maar weer begonnen met curanol smeren. :(

Ben 33 weken zwanger en echt bang om te gaan bevallen nu met die dingen erbij... wat kan ik nog meer doen om ze weg te krijgen?

Ik vrees voor je dat je er niet veel aan kan doen. Zalf zorgt voor verlichting, niet dat ze weggaan. 
Wat maakt dat je bang bent voor de bevalling door de aambeien? Bang voor meer pijn? Schaamte? 

[quote quote=10401639]Ik vrees voor je dat je er niet veel aan kan doen. Zalf zorgt voor verlichting, niet dat ze weggaan. 
Wat maakt dat je bang bent voor de bevalling door de aambeien? Bang voor meer pijn? Schaamte? [/quote]Bang voor meer pijn en dat het er nog meer worden... haha... najah schaamte voor de artsen heb ik niet gezien ze wel meer zien.

Ik kreeg als tip nog om er een bepaalde neusspray op te spuiten. Zou even niet weten welke, maar Google weet vast raadt. 

Gebruik je de curanol zalf in combinatie met de tabletjes? Dat werkte bij mij erg snel. 

[quote quote=10401876]Ik kreeg als tip nog om er een bepaalde neusspray op te spuiten. Zou even niet weten welke, maar Google weet vast raadt. 

Gebruik je de curanol zalf in combinatie met de tabletjes? Dat werkte bij mij erg snel. [/quote]Ook tijdens de zwangerschap? De zalf ben ik vandaag mee begonnen. Moet ook maar de pillen gaan gebruiken.

Meer pijn bij de bevalling van de aambeien zal niet zo vaart lopen. Er gebeurd zoveel van onder dat die pijn niet overheerst

[quote quote=10402159]Meer pijn bij de bevalling van de aambeien zal niet zo vaart lopen. Er gebeurd zoveel van onder dat die pijn niet overheerst[/quote]Klopt.. misschien verkeerd neergezet maar bedoel toch meer erna. Denk dat ik erna wel mee last zal hebben...

Terug
Bovenaan