Aambeien!!!

Hallo iedereen,
Hebben er vrouwen last van aambeien gekregen tijdens de zwangerschap? Voorheen heb ik er nooit las van gehad, maar nu dus wel.
Ik heb het al wel eerder in de zwangerschap gehad, maar toen was het niet pijnlijk en trok het ook weer snel weg. Sinds gisteren heb ik er weer één terug en die is echt heel pijnlijk en bloed continu. Ik ben nu 28 weken zwanger.
Heeft er misschien iemand tips? Ik heb overigens geen last van obstipatie.
Alvast bedankt.
 
Probeer er sudocreme op te smeren dan gaat het slinken, hier zit zinkzalf in. Ook zakjes met appelstroop, klinkt raar, in de vriezer doen, appelstroop bevriest niet maar wordt wel lekker koud daarna in een dun waslapje op de aambei leggen. Als het te lang duurt of het helpt niet dan moet je even naar de HA gaan. Schiet me nog wat te binnen bij een drogist kun je ook haemeliaszalf krijgen (weet niet of ik goed geschreven heb) dit werkt ook goed. het is idd een pijnlijke zaak, vond het zelf niet erg prettig.

Groetjes Sannie
 
Hallo Sannie,
Hopelijk lees je dit berichtje nog!
Bedankt voor je reactie ik heb echt wat aan je tips.
Hopelijk wordt het snel beter, want ik wordt er idd niet vrolijk van!!!
Groetjes en nogmaals dank voor je moeite.
 
Graag gedaan! Zat op een verjaardag moest even naar huis omdat de kleine moest slapen en was even nieuwsgierig.
Werkt erg verslavend deze site!

Groetjes Sannie
 
hallo,

ik heb gewoon bij de apotheek een zalfje gehaald (geen doktersrecept voor nodig) en daarmee was het na ongeveer een week weg. De pijn/jeuk werden al meteen minder na gebruik. Kan het je echt aanraden!
 
Terug
Bovenaan