Aambeien

Hoi meiden,

Even een beetje viezig verhaal: hebben jullie tijdens de zwangerschap ( ben nu ruim 40 weken) last gehad van uitwendige aambeien. Hoe hebben jullie deze behandelt? Was het erg pijnlijk tijdens de bevalling. Ik begin het er steeds benauwder van te krijgen.
Groetjes een onzeker anoniempje
 
hihihihihi

ik heb het ook ben 40 weken zwanger en de aambei wordtsteeds groter, zat me vanmorgen ook af te vragen wat gaan we hier aan doen???? tijdens de bevalling wordt het volgens mij alleen maar erger auauau. dus ik heb ook geen idee wat we eraan kunnen doen, ik hoop dus ook op veel reacties van anderen.
 
Ik denk niet dat je er op dit moment iets aan kan doen. Met de bevalling komt het lijkt me net zo hard weer terug. Een paar dagen na de bevaling (heb ik van horen zeggen)kan het ineens weer weg zijn. Ik hoop het voor jullie!
 
Hoi meiden,

Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap. Gewoon 1 aambei die af en toe pijnlijk was, maar verder niet. Na de bevalling zat er een hele tros. Echt verschrikkelijk. Maar wees gerust .... ik had er niet meer last van dan van die ene en bovendien was na een paar dagen ALLES verdwenen! Nu ben ik 14 weken zwanger van de tweede en zit er alweer eentje ....

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan