aambeien

Hallo allemaal!!
Ik heb een vraagje, ik ben nu bijna 35 weken zwanger en alles gaat eigenlijk hartstikke goed. Sinds twee weken heb ik alleen twee aambeien...geen idee hoe ik eraan kom (ik eet heel goed, veel vezels en heb helemaal geen last van mijn stoelgang) maar ook geen idee hoe ik er weer af kom. Het schijnt een zwangerschapskwaal te zijn....heeft iemand een tip wat ik eraan kan doen en wat ik mag gebruiken? Ik heb eerlijk gezegd geen zin om hiervoor naar de dokter te gaan. Ik vraag me ook af of het straks bij de bevalling geen kwaad kan....
Nou alvast heel erg bedankt voor jullie meedenken en meiden, veel succes met de zwangerschap!!
 
Hai,

Ik heb het ook een aantal weken geleden gehad. Toen zei de vk dat je het zomaar kan krijgen omdat je bloedvaten daar ook veranderen. Niet te warm douchen/bad nemen. Je kan het zachtjes deppen met een lauw washandje en proberen terug te duwen (lekker smakelijk). Bij was is het na een paar dagen weggegaan. succes
 
Ik heb ze zelf gekregen na de bevalling.Als ze zacht zijn kun je ze terug duwen en er zijn idd veel soorten zalf bij de apotheek te krijgen.Met de bevalling zul je er geen last van hebben.
Groetjes
 
tea tree olie helpt heel goed en kan voor je baby geen kwaad. je kunt het bij kruitvat halen. het staat niet op de verpakking maar het werkt meer dan perfect.
succes
 
Terug
Bovenaan