aambeien

hallo iedereen.
graag even het volgende.
sinds een week heb ik aambeien.
zeer pijnlijk en vervelend.
wie heeft dit ook gehad en vooral wie weet hoe snel je ervan af komt.
ik gebruik momenteel aambeienzalf.
 
Hoi,

Hoe je van je aambeien af komt weet ik niet, wel weet ik dat het belangrijk is om te zorgen dat je ontlasting dun blijft, dus veel water drinken en vezelrijk voedsel eten en veel bewegen. Ook is het belangrijk dat je  direct naar het toillet gaat als je aandrang voelt. Ik heb er ook veel last van en ben ook bang dat het tijdens de bevalling alleen maar erger zal worden. Ik eet nu zelfs zilvervliesrijst en volkoren macronie, wel gezond hoor.

Ik hoop dat je wat aan de tips hebt.

Groetjes CHrista
 
Hoi allemaal.
ben zelf al 13 weken en 3 dagen zwanger en heb dus ook last van aambeien,heel vervelend dus.
Heb  van de dokter een tip gekregen die dus zetpillen hebben tegen aambeien speciaal voor zwangeren vrouwen dus.
Die apotheek heet vd bergh en zit in hilversum,het middel heet curanal,en is dus een bekend middel tegen aambeien voor zwangeren vrouwen.

Hun zijn er in gespecialiceerd en je kunt het dus via internet heeft ook een website dus bestellen.
Dus zou zeggen ga eens kijken wat het is .En het helpt echt.

liefs claudia
 
Hallo dames,
Tip tegen aambeien; vries een pickwick theezakje in, en duw het bevroren zakje tegen de aambei. Gegarandeert succes! De looizuur in het theezakje helpt het slinken bevorderen. Cremes van de huisarts of apotheek verlichten enkel de pijn en de jeuk maar zorgen niet voor het slinken van de aambei. Het is een raar idee om een theezakje tegen de aambei te moeten leggen, maar het werkt echt. Ben zelf 40 + 3 weken zwanger, van de derde, heb de nodige ervaring met aambeien, maar deze tip is goud waard.
Succes meiden.
Helen
 
Terug
Bovenaan