aambeien

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik heb last van aambeien...ze bloeden niet, maar het jeukt wel en doet een beetje pijn....

Heeft iemand tips?

Knuf

Wat een ellende! je moet ze vooral vet houden. sperti is speciale aambeienzalf, die ook verkoelt.maar vaseline kan ook.  veel masseren met vette zalf dus. ik heb vaak kleintjes die  gewoon na een weekie masseren weer weg gaan.
Ennuh, mochten ze nu wel gaan bloeden, niet schrikken, het bloed kort maar  hevig.

pfffff, onze lijven moeten wat doorstaan om ons wondertje op de wereld te krijgen hihi
xxxxx Annette

Wat erg goed helpt is Curanol. Dit is te koop bij de apotheek, volledig natuurlijk en heel veel voorgeschreven door verloskundigen. Het is wel vrij verkrijgbaar overigens. Goed spul, helpt beter dan Sperti en kan zonder enig bezwaar (langdurig) gebruikt worden tijdens zwangerschap en borstvoeding. Ik zweer erbij. Overgaan doet het tijdens je zwangerschap niet helemaal (tenminste bij mij niet) maar erna wordt het weer stukken beter. Ook zorgen dat je ontlasting zacht blijft, zodat je niet zo hoeft te persen. Dus veel vezels eten en vocht drinken!

Ingeborg

Terug
Bovenaan