aambeien,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

hoi dames,,,,,,,,,,,,,

ben al lang niet geweest, omdat mijn computer kapot was, leuk om te horen dat er vier kinderen zijn geboren, hoop voor mij en voor jullie ook snel komen.
heb vraagje: ik heb al paar dagen gemerkt dat ik uitwending aambeien heb, zo'n bobel naast mijn anus( sorry hoor) eerst was ik geschrokken toen ik dit voelde, dus gelijk naar huisarts geweest, en hij zei dat het buitenlijk aambeien zij, door het drukkte van mijn buik en door de baby zijn mijn bloedvattan uitgezakt, het is niet erg en kan geen kwaad tijdens het persen, maar wel zou extra pijn krijgen en vooral na het bevallen, omdat die misschien nog groter worden, en het zitten en lopen niet leuker wordt. ik heb nu geen pijn na het stoelgang, omdat ik ook geen verstopping heeft, maar ik voel allen drukkte tussen mijn billen, omdat het bobel tussen zit. maar ik moet tegen mijn verloskundig zeggen dat ik het heb, dan zouden ze andere houding of andere iets( weet ik niet wat) doen.
Ik wou weten of jullie ervaringen hebben met zo'n iets.

Liefsssssssssss
Rasil,, 38w2dagen.

Ik heb daar (gelukkig) geen ervaring mee. Het is wel een kwaaltje dat erbij hoort, dus de verloskundige zal echt niet raar opkijken denk....
Volgens mij mag je die creme die het jeuken tegengaat wel tijdens de zwangerschap gebruiken, ik weet eventjes niet meer hoe het heet, maar is gewoon bij de drogist verkrijgbaar!!!

groetjes Petra
(40 wk)

hey meid!
ik heb het bij de 1e ook gehad.
niks aan de hand tijdens bevalling hoor! heb er niets van vernomen.
na die tijd deed het wel meer pijn maar daar kan je een zalf voor krijgen van de huisarts!
die kan je nu ook krijgen hoor, ik mocht hem gewoon tijdens de zwangerschap gebruiken.
het zijn vervelende dingen maar helaas horen ze er soms bij!
na een paar dagen werd het steeds minder en ze zijn zo ineens weer verdwenen. soms blijven ze wel lang hoorde ik maar goed dat heb ik dan niet gehad!
leuk dat je weer online bent trouwens!

Liefs Jenny (39 weken en 3 dagen)

Hoi hoi,

ik heb ze ook sinds vorige week ofzo en heb bij de apotheek (op advies van assisitente HA) een zalfje gehaald. Maar het gaat nog niet weg, heb er ook verder geen last van. Maar  geen fijn vooruitzicht voor de bevalling (ziet er nl toch niet uit van die dingen.....)

Sterkte ermee.

groetjes Belle

hoi belle,,,

ik heb ook zalf gekregen, maar dat doet niks.
morgen zal ik tegen het verloskundig zeggen.
voel je ook dat je veel persaandrang heb ( gevoel dat je wil poepen), maar dat lukt niet altijd?
hoop dat het mee gaat vallen tijdens het bevallen en daarna.
sterkte ook.

Liefssssssss
Rasil 38w5d

Goedemorgen meiden,

Al spreek ik niet uit eigen ervaring, wellicht dat Curanal wat voor jullie is. Dit middel heb ik leren kennen toen ik zelf nog in de kraam werkte en ik moet zeggen, ik heb wonderen zien gebeuren. Het is een kuur die bestaat uit zalf, zetpillen en tabletten.
Dit middel wordt door een apotheek in Hilversum verstrekt maar kun je via doktersrecept ook bij je eigen apotheek bestellen. Er zat altijd wel een eigen bijdrage aan van ongeveer 25 euro, maar het is super spul. Heb even gegoogled, er is ook een eigen site van: www.curanal.nl. Hier kun je alle informatie vinden.
Sterkte ermee.

Groetjes,

Suus

Hoi Rasil,

Tja, helaas hoort dat er voor veel zwangere vrouwen gewoon bij.
Ik heb er zelf eentje opgelopen tijdens de bevalling en via de verloskundige Curanal tabletjes en zalf gekocht. Je kunt het geloof ik niet in iedere apotheek krijgen, dus ik zou als ik jou was aan je verloskundige vragen of zij het kan regelen. Je mag het gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap, dus ik zou er nu alvast mee beginnen. De kraamhulp zei tegen mij dat dit spul echt werkt in tegenstelling tot alle andere cremetjes... het proberen waard toch? De creme en de tabletjes samen kosten ongeveer 15 euro.

Succes ermee!

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe 27-09-2008)

hoi hoi dames,,,,,,,,,,,,

wat een toevallig zeg, ik was vandaag bij het verloskundig en die zei ook over deze middel, en ze heeft een recept voorgeschreven.
ik ga die ook nu bestellen, hoop dat het mee gaat vallen.
in idere geval bedankt voor jullie advies.

Liefsssssssssss
rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Terug
Bovenaan