aambeien?

zijn er meer dames die last hebben van aambeien? zo ja, wat doen jullie er aan?

ik had er last van na de geboorte van mijn dochtertje, ben nu 29 weken zwanger, en heb woensdag ontdekt dat ik er weer last van heb.
Ben druk in de weer met Sperti. ze jeuken niet, maar doen wel zeer.

zijn er meer vrouwen die dit hebben? zo ja, wat doen jullie er aan? Baal er zelf erg van, kan soms behoorlijk pijnlijk zijn.

Hoi Bloom,
Zo herkenbaar, ja ik heb er helaas ook (weer) last van. Is idd erg pijnlijk, ik smeer of doe er zo min mogelijk aan. Veel blijven drinken zodat de stoelgang soepel blijft. En vezels eten.
Maar t blijft balen en pijnlijk.
Groetjes

hier ook zeer herkenbaar!!
net flink wezen shoppen, maar voor dat ben ik dus wat vergeten te kopen!
idd veel drinken helpt goed!!
Succes ermee!
groetjes Mirjam

pff, blij te lezen, dat ik niet de enige ben.
Heb vanmorgen contact gehad met de ass van de huisarts, heb het gevoel dat het alleen maar erger wordt ipv minder. Even afwachten, en anders bel ik as vrijdag weer. Want dit is niet fijn.
Moet donderdag ook nog naar de vk, zal het daar ook nog even voorleggen.....
groetjes bloom1980

Hi,

Ik weet uit ervaring dat aambeien erg vervelend zijn, maar ik heb ze gelukkig niet met de zwangerschap gehad. Wel hoorde ik dat je er nauwelijks iets op mag smeren omdat die middeltjes schadelijke stoffen bevatten en die smeerseltjes toch in je bloed komen (dus ook bij je baby).

Succes er mee!

Gr. Tamara

ben vandaag weer bij de vk geweest, ze raadde me aan om curanol te gaan gebruiken. Is te verkrijgen in zalf en pillen. Je kunt het niet zo kopen, moet of via de huisarts of je kunt het via internet bestellen.
(ik heb de zalf besteld). Moet zeggen, de pijn wordt nu wel iets minder, maar ga het straks wel gebruiken.

gr. bloom

Terug
Bovenaan