aambeiencreme

Hoi mede zwangeren,
Hoe gaat het met jullie ? Ik ben nu 22 weken en alles verloopt tot nu toe goed. Ik krijg alleen last van aambeien. Het schijnt erbij te horen, maar ik vind het wel heel vervelend.
Wie heeft een goede creme of andere goede tips ? Alvast bedankt, gr Nina
 
hoi nina voor aambeien is er zeker een creme dat ze spertie noemen heb het zelf ook en ben nu 39 weken zwanger ik heb die creme van mijn ouders gekregen dus ik weet niet waar ze het vandaan hebben maar volgens mij kun je het zo bij de drogist halen het helpt wel dus dat scheeld dus de naam spertie moet je vragen.
heel veel suxes ermee hopelijk heb je er wat aan groetjes paulien.
 
Hoi Nina,

Toevallig ben ik vandaag ook aan het zoeken gegaan op internet voor DE tip. Ben inmiddels 34+ wkn zwanger, en vandaag is het écht heel erg. Kan bijna niet lopen of zitten. Erg handig als je al een peuter hebt....NOT!
Ik las op het FLAIR forum iets over RUTINE. Het is van Solgar, zie website www.solgar.nl en te koop bij de betere drogisten, zie ook website...
Bij het Flairforum (onderdeel "lijf") zijn enkele meiden er heel positief over...
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, want ik ga er morgen achteraan. Weet niet eens of het wel mág als je zwanger bent... dus ook dat moet ik morgen nog uitzoeken. Maar ik hoop dat het de gouden tip is, want ben behoorlijk wanhopig, dit is dus écht NIET leuk!

Groetjes, en sterkte ermee, Jaine
 
Hoi Nina,

Ik heb hier gisteren gepost, maar ik zie mijn bericht niet staan. Dus nogmaals, misschien staat het er dadelijk wel 2x...

Ik heb gisteren op het Flair forum (onderdeel "lijf") informatie gevonden. De vrouwen daar schrijven over RUTINE. Het is van het merk Solgar en schijnbaar alleen te koop in de betere drogisterijen. Als je naar de site www.solgar.nl gaat, kun je kijken waar in de buurt ze het verkopen.

Ik weet niet of je het mag gebruiken als je zwanger bent...
Zelf ben ik 34 wkn en ik sta op het punt om naar een winkel te rijden voor informatie, want ik ben die rotdingen ZO ZAT! Het verpest gewoon mijn plezier, bovendien, heb ik al een peuter rondlopen, en ik moet gewoon vooruit kunnen.
Wie weet heb je er wat aan... Ik ga nu in elk geval op speurtocht!

Succes, Jaine
 
Hoi Nina,

Ik snap er niets van, beide reacties die ik je geschreven heb staan niet op dit forum.... het loopt weer lekker...
Maar misschien kan ik ze nu niet lezen, en later weer wel, dus voor de zekerheid:

In mijn reacties schrijf ik je over Rutintetabletten van het merk Solgar. Een tip van het Flairforum. Helaas, ik heb net contact gehad met de leverancier en hij raadt het af om het tijdens de zwangerschap te gebruiken.
Bááálen, want ik dacht echt de gouden tip te hebben... zucht. Nu weet ik het ook even niet meer.

Groetjes, Jaine
 
Terug
Bovenaan