Aan één handje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi allemaal!

Ik probeer het toch maar weer eens....ik mis het forummen zo!!!
Stef kan sinds een weekje aan één handje lopen! En best wel heel goed ook!
We oefenen ons dus nu suf door hem steeds van de een naar de ander te lopen en hem dan een stukje los te laten. Het wordt nu wel eens tijd heb ik besloten. Want met mijn zere ruggetje zou het leuk zijn als ie zelf gaat stappen.

Met mij gaat alles toppie! Ik had wel vorige week op mijn werk wat teveel gedaan, met als gevolg een avond van zere rug en krampen. Maar goed, alles zal nog wel goed zijn. 10 dec moeten we weer naar de VK. Dan zullen we waarschijnlijk wel een hartje kunnen horen...spannend!!!

Nu nog hopen dat we dit stukje geplaatst krijgen!
Stef en ik zeggen:
DOEI!! (Stef zegt dus doei...hihi trotse mama)

he hallo...

wat leuk dat hij loopt, is inderdaad een stuk fijner voor je rug en zeker als je zwanger bent hihi.
nog even en het rennen enz komt er ook bij haha..
ben zelf ook weer zwanger (maar dat wist je al hihi) en snap hoe frusterend het is om het blije nieuws niet goed te kunnen delen met de andere dames op het forum. waar je eerst overstelpt werd met reacties moet je nu echt afwachten en hopen dat er iemand op het forum is en die daarbij het nog voor elkaar krijgt om te reageren..ik hoop dat het vlug wordt opgelost want het duurt nu toch al een tijdje..en dadelijk komen er mama's niet meer terug op het forum met dit geemmer....

groetjes Veronique

Ahhh, die Stef!! Zeker net zo trots als zijn mama....
En wat fijn dat het met jou goed gaat, lekker genieten van deze zwangerschap........ Heerlijk en het gaat té snel weer voorbij!!

Liefs
Susan

Oké Stef, hartstikke knap van je!!!
Ik ben ook aan het oefenen aan één handje. Mijn mamma kan zich helemaal voorstellen dat het voor jouw mamma een beetje zwaar is... Maar wel supergaaf, zet ’m op! En veel plezier 10 december!!!
Liefs Stijn

wow knap hoor!
kan mama haar rug een beetje ontlasten  tot de 2e straks de boel op stelten komt zetten

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan