Aan al mijn vriendinnen

Tussen al het gekibbel en geleuter van mijn forumgenoten vond ik het principe "aanval is de beste verdediging" de juiste methode om het Loentje-gezever een halt toe te roepen.

Bericht van Meloentje:
Ik heb 3 jaar geleden op dit forum een vraag gelezen over bungeejumpen. In de literatuur staat erover dit: "Bungeejumpen kan een kalmerend en plezierig effect hebben op de foetus omdat door het heen en weer cq op en neer gaan van het elastiek er een wiegend effect optreedt wat de gevoelens van veiligheid voor de foetus in de baarmoeder versterkt". Ik denk, misschien heeft iemand hier wat aan...

PS Alleen positieve, meedenken en meelevende reacties graag ... ;)

Reactie van Anoniem:
Wel een van de meest originele berichten op dit forum vind ik zo tussen al het pijn in de buik, bloed uit de vagina verhalen en ben ik wel of niet zwanger vragen. Die worden ook een beetje saai zolangzamerhand.

Reactie van Meloentje:
Dank je, anoniem van hierboven... eindelijk iemand die de kern ervan inziet. Dank u dames, ik heb t gezien hier, ik ga hopelijk binnenkort bevallen, veel succes allen.

 
waar slaat dit nu weer op
als je nix te doen heb ga lekker achter de ramen staan ofzo
rot hier lekker op
ik raak hier helemaal klar mee
heb nog nergens op gereageerd dacht laat maar gaan maar heb het nu echt wel gehad
 
GRRRRRRRRRRRRRRRR, ik ook. Wat een nivo hier.....Mijn dochter op de kleuterschool heeft nog meer verstand.......

En die Meloentje moet nog bevallen....
Hoop dat haar een lief kind gegund word, want met zo'n moeder weet ik het zo net nog niet.....
 
Wat nou halt toe roepen? Je zorgt er zelf voor dat het doorgaat!!!
Kap toch eens mens! Je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen. Kweek wat eelt en ga door met je leven.
 
Terug
Bovenaan